Lakanoiden vaihto ennen uuden naisystävän ensimmäistä vierailua miehen kotiin
Onko se teistä herrasmiehen ele vaiko laskelmoivan etukäteissuunnittelun merkki?
Kommentit (31)
Oivoi. Minulle tuli mieleen oma kokemus. Olen nainen ja seksielämä ollut suht vähäistä. Jonkinverran treffeillä käyn ja toki olisi ottajia, mutten jaksa jotain fwb-typeryyttä tai seksitapailua, kun ei vaan jaksa. Olen yli nelikymppinen. Kerran kotiin asti edistyi tapaaminen miehen kanssa, jo vähän pidrmmän yhteydfnpidon jälkeen. En ollut suunnitellut mitään sen kummemmin. Kahville tuli vaan.
Vaihdan lakanat ja tyynyliinat kerran viikossa pilkuntarkansäännöllisesti.
No. Hän halusi sitten vähän halailla. Ei edes varmaan hänenkään mielessä seksi vielä siinä vaiheessa. Vähän pötköteltiin sylikkäin. Ei juuri muuta. Myöhemmin sitten, kun juttu karahti kiville ja onneksi sitä seksiä ei ollut ollut, niin hyyppä slkoi vi..uilemaan, että juu, hän oli kyllä haistanut edellisen kumppanin " Mennenit" tyynyliinoista. Täysin hajusteeton koti ja minä itse, niin vähän hassua.
Jos ennakoi, että voi olla, että ei ole seksi mahdotonta, niin toki lakanat vaihtoon. Tuskkn naisvieras sitä tietoonsa saa, vaikkei niin kävisikään?
Suosittelen lakanoiden vaihtoa koska lakanoissa olevat veri-, uloste- ja siemennestetahrat saattavat aiheuttaa vieraassa hallitsemattoman pakoreaktion.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lakanoiden vaihtoa koska lakanoissa olevat veri-, uloste- ja siemennestetahrat saattavat aiheuttaa vieraassa hallitsemattoman pakoreaktion.
Juurikin näin. Siksi kannattaa siirtää ulko-oven varmuuslukko aivan oven ylänurkkaan ja poistaa kylpyhuoneen ja vessan ovista lukitusmahdollisuus.
Lakanoiden alle on syytä valmistella kosteussuoja suojaamaan petaus- ja joustinpatjaa. Itse käytän viillon kestävää kevlaria ja paksua PVC-muovia.
Nippusiteitä yöpöydän laatikkoon tai huolettomasti sängyn lähelle sijoitettuun luomupuuvillasta valmistettuun pussukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nippusiteitä yöpöydän laatikkoon tai huolettomasti sängyn lähelle sijoitettuun luomupuuvillasta valmistettuun pussukkaan.
Itselläni on myös levittimet ja puristimet samassa pussissa. Löytyvät sitten nopeasti kiireessäkin.
Mistä ap tietää että mies oli vaihtanut juuri lakanat..? Kutsuiko se sut kylään ja samassa viestissä ilmoitti puhtaista lakanoista?
Rakensin sellaisesta veikeän näköisestä digitaalisesta herätyskellosta sähköstimulaattorin. Näyttää ihan normaalilta herätyskellolta mutta takaa löytyy kelalla olevat + ja - piuhat kuparisilla hammastetuilla nipistimillä. Pysyvät paremmin kiinni kuin sileät.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vaan, onko miehellä puhtaat jauhot pussissa. AP
Eli ei hyvä mitenkään päin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tietää että mies oli vaihtanut juuri lakanat..? Kutsuiko se sut kylään ja samassa viestissä ilmoitti puhtaista lakanoista?
Kyllä sen huomaa, katsoessa jos juuri vaihdetut.
Kyllä. Lakanoiden vaihto on miehille niin hirveä urakka, että vituttais jos turhaan olis menny vaihtamaan.
Ettes yhtään häpee!