Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, missäs se minun rikas ja täydellinen kiltti adonis on?

Vierailija
22.07.2020 |

Tatuoimaton, tupakoimaton, viinaa juomaton, synnitön neitsyt kyselee, että missä se palkinto viipyy?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset osoitetietoja. Kiltti adonis pelaa pleikkaria kotona ja odottaa että kaltaisesi synnitön neitsyt tyrkyttää persettä oven läpi.

Salilla se on ja töissä ja laittaa sen jälkeen ruokaa haaveillen, että saa tarjota sitä myös minulle; tulevalle kuningattarelleen :)

Vierailija
22/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä odottaa liikoja. Itse sain noilla spekseillä pelurin. Kyllä oli odotuksen arvoinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuvailemasi mies. Ikää 35, asun äidilläni mutta tarkoitus muuttaa pois. Olen savuton myös, enkä juo. Tatuoinnit ovat mielestäni rikollisille.

Olen pitkäaikaistyötön, vapaa-aikanani katson animea ja olen myös arvostettu LoL-piireissä (nimimerkki Sh0ttazz, jos olet kuullut).

Etsin kaltaistasi naista joka ei tee huorin. Olen erittäin kiltti ja tämän vuoksi juuri olen jäänyt ilman naista.

Muita mielenkiinnon kohteita ovat Magic the Gathering pelikortit, ja ulkomaalaiset kolikot. Minulla on autismi, mutta muuten terve.

Armeijasta sain vapautuksen masennuksen vuoksi, ja sitten syrjäydyin yhteiskunnasta koska olin kiltimpi kuin muut. Jos osaat laittaa ruokaa ja pidät kämpän siistinä olet hakemani nainen.

Vierailija
24/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh0ttazz kirjoitti:

Täällä kuvailemasi mies. Ikää 35, asun äidilläni mutta tarkoitus muuttaa pois. Olen savuton myös, enkä juo. Tatuoinnit ovat mielestäni rikollisille.

Olen pitkäaikaistyötön, vapaa-aikanani katson animea ja olen myös arvostettu LoL-piireissä (nimimerkki Sh0ttazz, jos olet kuullut).

Etsin kaltaistasi naista joka ei tee huorin. Olen erittäin kiltti ja tämän vuoksi juuri olen jäänyt ilman naista.

Muita mielenkiinnon kohteita ovat Magic the Gathering pelikortit, ja ulkomaalaiset kolikot. Minulla on autismi, mutta muuten terve.

Armeijasta sain vapautuksen masennuksen vuoksi, ja sitten syrjäydyin yhteiskunnasta koska olin kiltimpi kuin muut. Jos osaat laittaa ruokaa ja pidät kämpän siistinä olet hakemani nainen.

Jäi vaan puuttumaan rikas ja adonis ja kiltteys.

Vierailija
25/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä <3

Sähköposti vaan tänne niin sovitaan tapaaminen.

Vierailija
26/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä jo 12000 tullut Suomeen tänä vuonna pelkästään. Sinne vaan vokkiin polvilleen nöyristelemään.