Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko haluamasi kaltaisen miehen, vai teitkö kompromisseja?

Vierailija
12.06.2013 |

Minä tein jonkin verran, koska vaikka mielestäni "vaatimukseni" eivät olleet liian tiukat, niin en koskaan vain törmännyt ihmiseen joka olisi ne täysin täyttänyt. Otin miehen joka on suunnilleen sinne päin, ja ihan hyvin on sujunut. Mies ei ole esim. kovin suvaitsevainen, mitä olisin kyllä mielelläni puolisolta edellyttänyt. Toivoin myös korkeakoulutason koulutusta (koska itsellänikin sellainen on), mutta tämäkään ei toteutunut. Mutta koska nämä asiat ei arkeamme kovasti haittaa niin hyväksyn ne. Enhän ole itsekään täydellinen.

Tämän ketjun tarkoituksena ei siis ollut valittaa miehestäni, vaan olen utelias kuulemaan, kuinka monet sanoisivat löytäneensä nappivalinnan, eli juuri sellaisen miehen josta unelmoikin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:15"]

Musta tuntuu aika elämälle vieraalta, että miettisi etukäteen, millaisen kumppanin haluaa. (Muuta kuin tietenkin sellaisen, jonka kanssa natsaa hyvin yhteen.) En oikein osaa sanoa, millaisia juttuja kumppanilta pitäisi haluta etukäteen.

[/quote]

Just näin. Mun ainoa kriteeri nuorena oli, että löytäisin jonkun, jolle kelpaisin. Parin epäonnistumisen jälkeen lisäsin listaan myös sen, että kumppanin on kelvattava mulle. Yksi tällainen ihminen löytyi, olen siitä kiitollinen. Hyvää elämää meillä on ollut, tosi hyvää.

Vierailija
22/22 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on viisi kertaa enemmän kuin toivoin saavani ikinä. Tämä on nyt toinen kierros ja meillä on uusioperhe. Mies on komea joo, mutta viisi kertaa älykkäämpi ja syvällisempi ja läheisempi kuin ikinä kuvittelin kenenkään ikinä pystyvän olemaan. Ei ole varmaan mitään ajatuksen poikastakaan mitä en ole hänen kanssa jutellut. Varakkaampi voisi ehkä olla, mutta onneksi minulla on perintörahaa, joten sekään ei ole nyt tähän hätään niin tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla