EN tajua miksei tämä mene kaupaksi (asunto) - linkki
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7558093
Tuo on ollut siis vaikka kuinka pitkään myynnissä. On mielestäni ihan edullinen alueen hintatasoon nähden ja neliöihin nähden. Tulee ihan mieleen että mitä hämärää siinä on taustalla kun ei vaan ole mennyt kaupaksi / pyörii netissä kuukaudesta toiseen. VAi eikö ne haluakaan myydä vai mikä on.
Huvikseni vaan katselen silloin tällöin mitä vastaavia tarjolla... kun niin ärsyttää ukko välillä, jos ero tulisi niin voisin ostaa tuon :). Ehkä se siis vaan odottaa mua siinä...
Kommentit (31)
Ai 3000e/m2 edullinen hinta vantaalaisen peltolähiön 90-luvun lamavuosien rivarista?
En tiedä takapihan suunnasta, en ole käynyt katsomassa tuota livenä. Esitteen jopa tilasin netin kautta s-postiin kerran kun oikein mies veetutti.
ap
No jos katsoo muita alueen asuntoja niin onhan tuo edullinen! Ja on kuulemma tosi hyvä alue, kaupungin "parhaita"... itsekin siellä asunut niin tykkäsin kyllä! Jotenkin parempi fiilis kuin esim. ESpoossa, missä myös olen asunut monessa paikassa.
ap
Mutta mulla tulee siis mieleen myös, onko taloyhtiössä tai papereissa tms. jotain hämärää. Olen tosi skeptinen taloyhtiöiden suhteen, muutamasta niin kauheat kokemukset (eli voi olla ihan kauheaa eri tavoin,eikä sitä voi etukäteen tietää millaiseksi muotoutuu).
Se on yksi syy miksi roikun vaan tässä liitossa että saan asua omakotitalossa kun pelottaa muuttaa takaisin johonkin riitaiseen taloyhtiöön tai missä asuu pari hankalaa tyyppiä jotka muodostaa jonkun tyranniklikin ja muokkaa kaikki mielensä mukaan, tai jossa asuu muuten vaan jotain juoppoja / häiriköitä tms.
ap
Nuo suunnitellut korjaukset voivat olla kalliita, alapohjien korjaaminen ei ole ilmaista.
Vantaa on aina Vantaa, ei sinne kannata muuttaa. Ja juuri tuollaisia 4-5 h kaksitasokämppiä on myynnissä pilvin pimein. Tuo vaatisi vielä täyden pintarempan. Tuohon 50000 lisää niin saa jo vastaavan uudiskohteen.
Ihan salettiin sun oma kämppä;) Ei ketään muuten voi kiinnostaa noin paljon noin mitättömän ja mitäänsanomattoman kämpän myymättömyys. Kylppärikin on ihan super-järkky. Ja kuka tolle alueelle edes haluaa? Juu, ei kiitos. Siksi se ei myy=)
Ihan salettiin sun oma kämppä;) Ei ketään muuten voi kiinnostaa noin paljon noin mitättömän ja mitäänsanomattoman kämpän myymättömyys. Kylppärikin on ihan super-järkky. Ja kuka tolle alueelle edes haluaa? Juu, ei kiitos. Siksi se ei myy=)
On kyllä älytön hinta. Itse ostettiin (tosin 9 vuotta sitten) samalla hinnalla 210 neliön omakotitalo lähes 1000 neliön tontilla hyvien kulkuyhteyksien varrelta Espoosta. En vaan voisi maksaa noin paljoa. Ennemmin menisin sitten pieneen kerrostaloasuntoon Helsinkiin.
Mä arvasin että joku meinaa että olisi omani :) - juu ei. Mutta ihan sama. Mutta joo kylppäri on aika hirveä. Keittiö ihan ok. Alueesta kirjoitin jo - katsokaa alueen muut niin tuohan olisi edullisin, jos ei sitä kaksiota laske mukaan.
Ja se joka oli ostanut Espoosta okt:n - joo se oli tosiaan 9v. sitten. Ollaan mekin ostettu Espoosta sitä ja tätä vaikak mihin hintaan joskus vuosia sitten, ja saatu sitten myydessä kivasti enemmän...
Mä en taas haluaisi ihan kerrostaloonkaan, mm. lasten soittoharrastusten takia.
ap
Ookko myymässä kämppääsi? Tapa se on tämäkin mainostaa.....
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:27"]
No jos katsoo muita alueen asuntoja niin onhan tuo edullinen! Ja on kuulemma tosi hyvä alue, kaupungin "parhaita"... itsekin siellä asunut niin tykkäsin kyllä! Jotenkin parempi fiilis kuin esim. ESpoossa, missä myös olen asunut monessa paikassa.
ap
[/quote]Heh, kyllähän Vantaan lentomelupelto aina Espoon merenrannat voittaa.
Ylästössä on 2000-luvun alun omakotitalojenkin pyyntihinnat alkaen reilu 400k, joten aika ylihinnoitelluilta noi paikalliset rivarit siihen nähden vaikuttaa. Halvin myynnissä oleva okt (50-luvulta, oma tontti) 180k...
En ole myymässä! Tää on mun parisuhdeterapiaa!! TAi siis selviämisterapiaa!! "Plan B".
Voiskohan tosta muuten tinkiä miten paljon, kun niin pitkän myyty...
ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:40"]
En ole myymässä! Tää on mun parisuhdeterapiaa!! TAi siis selviämisterapiaa!! "Plan B".
Voiskohan tosta muuten tinkiä miten paljon, kun niin pitkän myyty...
Voi olla niinkin, etteivät suostu tinkimään hinnasta yhtään ja siksi ei ole mennyt kaupaksi
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:27"]
ap
[/quote]Heh, kyllähän Vantaan lentomelupelto aina Espoon merenrannat voittaa.
Ylästössä on 2000-luvun alun omakotitalojenkin pyyntihinnat alkaen reilu 400k, joten aika ylihinnoitelluilta noi paikalliset rivarit siihen nähden vaikuttaa. Halvin myynnissä oleva okt (50-luvulta, oma tontti) 180k...
[/quote]
No joo, mutta kun tarkemmin tutkii, niin näyttää siellä maksavan semmoiset "Kunnolliset" okt:t alk. 5 tai jopa 6t k .. mitään 50-luvun puuhapommia en kuvittelisi ikinä.
Ja heh heh, mutta olen asunut pariin otteeseen tosiaan myös siellä Espoon merenranta-alueilla ja olihan se jees ja hienoa ihan sen oman aikansa, mutta oikeasti se porukka oli liian hienoa ja akateemista tällaiselle vain ammattikorkean käyneelle ja alkoi lopulta oksettaa. Että kai mä sovin sitten varsin hyvin juntti-vantaalle.
Ja mä tykkään muuten lentokoneista :). Niitä on kiva katsella. Se ajoittainen ääni on niin hetkellistä että ei sitä ehdi huomata tai ei ehdi häiritä.
ap
Siinä voi olla homeongelma kun joudutaan korjaamaan salaojia yms. Vesi pukkaa betonin läpi pohjasta sisään. Ja oliko sähkölämmitys?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:44"]
No joo, mutta kun tarkemmin tutkii, niin näyttää siellä maksavan semmoiset "Kunnolliset" okt:t alk. 5 tai jopa 6t k .. mitään 50-luvun puuhapommia en kuvittelisi ikinä.
[/quote]http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7845569
Mitä vikaa esim tässä?
Mihin ilmansuuntaan on takapiha?