Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuukausia kestänyt köhä olla seurausta nukutuksesta?

Vierailija
12.06.2013 |

Eikös nukutettuna laiteta joku putki kurkkuun/henkitorveen? Tuli yhtäkkiä mieleen, että mitä jos tämä mun kummallinen yskiminen johtuu siitä? Yritin etsiä netistä mutta en löytänyt vastausta, mutta täältä yleensä saa vastauksen mihin tahansa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut yskää helmikuusta lähtien eikä ole ollut nukutettuna tai mikään letku hengitysteissä. Söi jo yhden kuurin ja pari pullollista yskänlääkettä, mutta ei tunnu lähtevän. Ei ole kyllä tämmöistä köhää ennen sairastettu, että kuukausikaupalla kestää. Huomenna se menee lääkäriin ja keuhkot kuvataan, ties mitä kuumeetonta keuhkokuumetta se sairastaa, kun ei millään tauti lähde.

Vierailija
2/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo maaliskuussa, ja taas eilen lääkärissä, mitään rohinaa ei kuulu keuhkoista, eikä lääkäri osannut oikein sanoa mistä johtuu. Limaa ei tunnu olevan, se on vaan kummallista kuivaa köhää, ja keuhkoputki tuntuu aralta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on hometalo

Villi veikkaus

Vierailija
4/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intubaatioputki voi aiheuttaa kurkun ärsytystä, mutta se menee noin päivässä ohi. Vaikea uskoa, että sillä olisi yhteyttä noihin oireisiin.

Vierailija
5/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pari kuukautta vasta asuttu tässä talossa. Ja entisessäkin tehtiin kosteusmittaukset myynnin yhteydessä, ilma oli jopa liiankin kuivaa. Köhä on alkanut jo viime vuoden puolella. En ole töissä, joten muuallakaan en ole homeelle altistunut.

ap

Vierailija
6/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sekin että mies on aikaisemmin altistunut homeelle töissä, eikä ole oireillut, ja samoin tytär oli aikoinaan homekoulussa ja oireili silloin aina, eikä hänelläkään ole tullut mitään oireita.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme