Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa millaista rakkaus on

Vierailija
22.07.2020 |

Oletko mies vai nainen? Mä veikkaan, että olen suhteessa jossa luulen rakastavani, mutta ehkä en kuitenkaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kemikaalinen reaktio aivoissa.

Vierailija
2/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli nussia koko ajan. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ajattelet rakkauden kohdetta jatkuvasti. Heräät yöllä hyvään oloon ja sitten muistat, mikä on sen aiheuttaja. Sydän käy ylikierroksilla. Jos sä rakas täänkin bongaat, niin mä olen hulluna suhun. Rakastan sua ihana prinsessani <3

M27

Vierailija
4/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ajattelet rakkauden kohdetta jatkuvasti. Heräät yöllä hyvään oloon ja sitten muistat, mikä on sen aiheuttaja. Sydän käy ylikierroksilla. Jos sä rakas täänkin bongaat, niin mä olen hulluna suhun. Rakastan sua ihana prinsessani <3

M27

Ei pu rakkauden tunne tuo, vaan ihastumisen. Se menee ohi. Sitten tulee rakkaus jos tulee. Harvoin tulee.

Vierailija
5/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kusilastissa seisoo!

Vierailija
6/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä että siitä huolimatta että hän ei ole täydellinen, etkä itsekään, ja elämä on välillä ihan persiistä, rakastaa toista.

Aluksi rakkaus on todella fyysistä, koska toista ei vielä tunne hyvin, se tuntuu jännittävältä ja on ihana tutustua toiseen ja kosketella paljon. Pikkuhiljaa se muuttuu tiedoksi että tämän ihmisen kanssa haluan jakaa kaiken, koko elämäni, lopun elämääni. Tästä ihmisestä en halua päästää irti. Hänen kanssaan haluan kokea kaiken, hyvän ja pahan. Kun hän ei ole paikalla kaipaa ja ikävöi häntä.

Kun on ollut yhdessä 20 vuotta, ja edelleen se rakkaus on myös fyysistä, vaikka tuntee toisen läpikotaisin, ja toinen on muuttunutkin vanhetessaan, kun ajattelee rakasta tulee sellainen "lämmin ailahdus", miettii että kyllä se vaan on mun rakas, haluaa päästä koskettelemaan, nauttii hänen kosketuksestaan. Kun on hänen syleilyssään, voi rentoutua, lihakset rentoutuu, mieli rentoutuu, tuntee olevansa turvassa, koska me ollaan yhdessä muuta maailmaa vastaan, me selvitään yhdessä mistä vaan.

Vierailija
7/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kemikaalinen reaktio aivoissa.

No eikä ole. Ihastuminen johtuu kemiallisista reaktioista siksi se häviääkin nopeasti. 

Vierailija
8/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu iholla kuin kevyinä kipinöintinä, vatsanpohjassa on perhosia, sydän tuntuu pakahtuvan jos on hetken erossa rakkaastaan. Kuin leijailisi, eibole yhtään nälkä. Suunnittelee kokoajan mitä kaikkea toisen kanssa voi tehdä. Kun on rakkaan lähellä, tuntuu ettei voi päästää irti, kuin meidän kuuluisikin olla yhtä lihaa. Huokailen, hymyilen, niin silmät kuin koko kasvot hymyilee. Jos rakastaa se näkyy!

Vierailija
9/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuvailee täällä ihastumista ei rakkautta. Ei kukaan ole tuossa tilassa vuosi tolkulla koska se on stressitila elimistölle. Kyllä se todellisen rakkauden kohde välillä vituttaaki yli kaiken.

Vierailija
10/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä että siitä huolimatta että hän ei ole täydellinen, etkä itsekään, ja elämä on välillä ihan persiistä, rakastaa toista.

Aluksi rakkaus on todella fyysistä, koska toista ei vielä tunne hyvin, se tuntuu jännittävältä ja on ihana tutustua toiseen ja kosketella paljon. Pikkuhiljaa se muuttuu tiedoksi että tämän ihmisen kanssa haluan jakaa kaiken, koko elämäni, lopun elämääni. Tästä ihmisestä en halua päästää irti. Hänen kanssaan haluan kokea kaiken, hyvän ja pahan. Kun hän ei ole paikalla kaipaa ja ikävöi häntä.

Kun on ollut yhdessä 20 vuotta, ja edelleen se rakkaus on myös fyysistä, vaikka tuntee toisen läpikotaisin, ja toinen on muuttunutkin vanhetessaan, kun ajattelee rakasta tulee sellainen "lämmin ailahdus", miettii että kyllä se vaan on mun rakas, haluaa päästä koskettelemaan, nauttii hänen kosketuksestaan. Kun on hänen syleilyssään, voi rentoutua, lihakset rentoutuu, mieli rentoutuu, tuntee olevansa turvassa, koska me ollaan yhdessä muuta maailmaa vastaan, me selvitään yhdessä mistä vaan.

Juuri näin.

Ja ennenkaikkea rakkaus on tekoja.

Yhdessä oltu 25 vuotta eikä aina ollut ruusuista. Silti on aina voinut olla oma itsensä, on vapautta, koska on luottamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme