Keski-ikäisen totaalinen hiustyylin muutos! Ideoita? Kampaamosuosituksia (HKI/ESPOO)?
Mulla on luonnostaan hiirenharmaa tukka. Viime vuosina se on ulottunut olkapäille, pientä vaaleampaa raitaa on laitettu päälaelle. Tukka on eri mittaista, kiitos jatkuvan hiusten lähdön - uuttakin siis tulee - ja katkeilun.
Katselin kuvia ja säikähdin, sillä oikeesti olen KARMEAN näköinen... tukka hapsottaa aina, ja se on ankea ja ruma! Mulla on pyöreät tai leveät kasvot ja kalpea iho, joten harmaa hapsottava tukka aiheuttaa lähinnä sellaisen noita-akka -lookin... :(
Nyt siis uusiutumaan! Vaan miten ja minne? Jos omalta kampaajalta kysyn, niin se sanoo vaan että "otetaan vähän noita latvoja tuosta, ja laitetaan muutama raita lisää".....
Kommentit (25)
Ajattelin ajaa siiliksi. En tohdi mennä kampaajalle, joten ajan itse miehen koneella.
Perinteinen kynitty kana räväkällä värillä, esim. musta ja punaisia raitoja. Onko siinä muuta tehtävissä?
No, ei oikeasti. Itse varmaan ottaisin pidennyksiä tuossa vaiheessa tai hankkisin peruukin ja yrittäisin selvittää hiustenlähdön syyn sillä välin.
Vaikea sanoa näkemättä, mikä sopii. Kantsii mennä hyvälle kampaajalle, se halvin ei tod ole paras vaihtoehto. Stadissa kampaamo muusa on loistava, sekä qhair.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa näkemättä, mikä sopii. Kantsii mennä hyvälle kampaajalle, se halvin ei tod ole paras vaihtoehto. Stadissa kampaamo muusa on loistava, sekä qhair.
Tästä keskustelusta on jo tullut kivoja ideoita. Mulla on ollut vuosien varrella kahdenlaista lyhyttä kampausta, jälkimmäinen oli varmaan jonkinlainen versio tuosta pixiestä. Se kampaaja ei ole enää saatavilla :( Lyhyeksi on varmaan pakko vetäistä kun eri mittaista hiusta on paljon ja on ollut jo niin kauan, että en usko enää niiden kasvattamiseen saman mittaisiksi. JOS sitten lähtevätkin kasvamaan vaikka tuon msm:n voimin (jota aattelin kokeilla), niin saavat toki kasvaa.
ap
Pixie on sitten sellainen leikkaus, joka tuo esiin kaikki mahdolliset ulkonäkövirheet, esim. kyömyniskan, kaksoisleuan, kaulan juonteet, huonon ryhdin, löysän leukalinjan, roikkuposket... Ja se korostaa ei-siroja piirteitä ikävällä tavalla.
Nuo luettelemani "ongelmat" ovat yleisiä tavallisilla (keski-ikäisillä) ihmisillä. Mallit ja Hollywood-julkkikset ovat sitten asia erikseen.