Mitä luulet, miten tuntematon kuvailisi sinua? Joku, joka näkee sinua usein (kaupan kassa, farmaseutti, naapurit)
Minä veikkaan, että naapurit sanoisivat, että olen aina rauhallinen enkä puhu ikinä puhelimessa, kun he näkevät minut. "Joskus se käy kotona parikin kertaa päivässä ja lähtee hetken kuluttua eri vaatteissa johonkin."
Lähikauppojen kassat varmaan kuvailisivat, että rauhallinen ja ujo nuori nainen, ei koskaan vaikuta kiireiseltä. Erittäin harvoin keskellä päivää asiakkaana.
Kommentit (9)
Farmaseutti kuvailisi, että paniikkihäiriölääkkeet näyttävät tehoavan hyvin, ei vaikuta koskaan panikoivalta asioidessaan. Asiallinen ja ujo.
Ap
"Hän on aina niin hyväntuulinen ja hymyilevä. Tervehtii iloisesti joka kerta ja ihanteellinen naapuri, koska ei pidä mitään ääntä. Aina maksukortti valmiina kassalla eikä kysele tyhmiä. Saattaa naurattaa joku tilannekomiikka jos osuu kohdalle"
Aina niin iloinen, ei vaikuta sairaalta. Vähän omituinen ehkä vähän lapsellinen.
Iäkäs, harmaantunut aina kohtelias ja korrekti ujo hissukka. AP-mamma täräyttäisi luultavasti: vanha u l i-mies.
"Ystävällinen, iloinen ja fiksu", olen saanut kuulla tutuilta jälkeenpäin, kun heidän tuttunsa (minulle ihan vieras ihminen) on joskus osunut vastaan ja ovat jostain jutusta (esim. hyvin ainutlaatuinen kesälippikseni joka minulla on suunnilleen aina kun tarkenee) bonganneet minusta olevan kyse.
Minulle aina sanotaan että vaikutin alussa sellaiselta "iloiselta kukkaistytöltä" (vähän ehkä tyhjäpäältä?). Mutta että paremmin tutustuessa olenkin ollut tosi fiksu ja syvällinen ihminen, joka pohtii paljon yhteiskunnan epäkohtia.
Otsikossa vain esimerkkejä. Kuka tahansa tuntematon käy, kunhan näette usein hänen kanssaan.