Tinder mennyt mukaan tasoteoriaan
Oletteko huomanneet pari muutosta Tinderissä viime aikoina?
Ensinnäkin profiilit näyttävät nyt tulevan tasokkuus-järjestyksessä, ensin kauniit, sitten vähemmän kauniit. Monta kertaa olen huomannut kun se ensimmäisen vähemmän viehättävä nainen tulee esiin, sen jälkeen loputkin vähemmän viehättäviä. Selkeästi profiilit järjestetty naisten tason mukaan.
Toinen muutos on ne ilmoitukset "tykkäsit suositusta (tasokkaammasta) käyttäjästä, laita mielummin superlike". Voi jo ennalta arvata minkä naisten kohdalla tämä ilmoitus tulee, selkeästi erottuvat viehättävyydellään.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Sovellus on aina toiminut niin, että kun teet uuden tilin niin se näyttää aluksi vain "tasokkaita" profiileja ja myös sun profiilia näytetään muille aluksi runsaasti. Sitten parin päivän jälkeen sulle näytetään kaikenlaisia profiileja ja sun omaa profiilia näytetään enää erittäin niukasti (jos olet tavismies)
Tiner ollut käytössä jo pidempään eikä näin selvästi ole ennen profiilit olleet järjestetty tason mukaan. Kyllä siinä selkeä muutos on tullut tänä kesänä.
ap
Alkuun tulee uudet käyttäjät ja maksaneet käyttäjät. Ihan luonnollista minusta. Miten itse järjestelisit käyttäjät?
Kerran sinne kirjauduin huvikseen ja katoin ja ei ne mitään tasokkaita olleet kukaan. Hyi saakeli. Kaverin kanssa naurettiin kippurassa.
Mä valikoin vaan niiden joukosta, jotka on tykänneet musta. Helppoa. Tähän ei tarvita edes maksullista versiota.
We’re not gonna lie, we loved Girls With Guns. That controversial Microgaming slot – starring alluring femme fatales toting huge guns – didn’t just prove a hit with us, but also with fans – hence the sequel, Girls With Guns II: Frozen Dawn. It sounds like a big-budget blockbuster, and in a way, it kinda is. Microgaming no doubt employed a bigger budget in an attempt to ensure the sequel beat gamers’ expectations.
Sovellus on aina toiminut niin, että kun teet uuden tilin niin se näyttää aluksi vain "tasokkaita" profiileja ja myös sun profiilia näytetään muille aluksi runsaasti. Sitten parin päivän jälkeen sulle näytetään kaikenlaisia profiileja ja sun omaa profiilia näytetään enää erittäin niukasti (jos olet tavismies)