Edulliset imetysliivit hakusessa!
Antakaas tulla vinkkejä, mistä voisi löytyä suht laadukkaat (max 40€) imetysliivit jotka ei heti purkautuisi ja nyppääntyisi ekoissa pesuissa pilalle?
Ja minkä mallinen ratkaisu on teistä paras? Semmoinen hakasella ylhäältä avattava kuppi vai toppimalli, jossa rinta tulee keskeltä ulos?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olen imettänyt kolme lasta vuoden ikään asti ja en omistanut yhtiäkään imetysliivejä. Sen sijaan ostin muutamat Sloggin toppimalliset liivit ja yksinkertaisesti vain nostin ylös sen puolen mitä käytin. En ymmärrä imetysliivien käyttöä ollenkaan, ne ovat turhat.
Hei kiitos vinkistä! Itse ensikertalaisena en ole edes ajatellut että noinkin voisi tehdä. Mun nykyiset raskaudenaikaiset lempiliivit on nimenomaan sellaiset kaarituettomat pehmeät toppimalliset. Näissäkin onnistuu ihan mallikaasti nostamaan rinnan ulos (joo oli pakko testata :D)
Ap
Olen imettänyt kolme lasta vuoden ikään asti ja en omistanut yhtiäkään imetysliivejä. Sen sijaan ostin muutamat Sloggin toppimalliset liivit ja yksinkertaisesti vain nostin ylös sen puolen mitä käytin. En ymmärrä imetysliivien käyttöä ollenkaan, ne ovat turhat.