Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari vaihteeksi keulii, Ihmiskunta on tuhonnut maapallon...

Vierailija
22.07.2020 |

...ja nyt yritykset hamuavat avaruuteen. Faktoille on on tarvetta, juu.
Hesarin uusi mainos onkin, Kokemisen arvoisia tarinoita.
Katsoin ulos, samalta metsä näytti. Helpotus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narratiivi,, se narratiivi. Älä pilaa hyvää narratiivina.

Vierailija
2/5 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä jo luulin että se on vain suomalaisten syytä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös eilen ollut jokin uutinen jossa todettiin jääkarhujen kuolevan sukupuuttoon 80 vuoden kuluttua. Jääkarhut ovat eläneet maapallolla satoja tuhansia vuosia, jonka aikana pohjoisnapa ja mantereet ovat muuttaneet muotoaan aina sulamisesta uudelleen jäätymiseen. Silti jääkarhut ovat selvinneet.

Mikä tekisi tästä kerrasta erilaisen, ehkä se että nyt maapalloa asuttaa ihmiset jotka luulee olevansa Jumalaan verrattavissa? Ja kun tämä ihminen johonkin koskee vaikka ilmastonmuutoksen nimissä, seuraa siitä kahta kauheampi tuho. Luonto hoitaa kyllä itse itsensä.

Vierailija
4/5 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös eilen ollut jokin uutinen jossa todettiin jääkarhujen kuolevan sukupuuttoon 80 vuoden kuluttua. Jääkarhut ovat eläneet maapallolla satoja tuhansia vuosia, jonka aikana pohjoisnapa ja mantereet ovat muuttaneet muotoaan aina sulamisesta uudelleen jäätymiseen. Silti jääkarhut ovat selvinneet.

Mikä tekisi tästä kerrasta erilaisen, ehkä se että nyt maapalloa asuttaa ihmiset jotka luulee olevansa Jumalaan verrattavissa? Ja kun tämä ihminen johonkin koskee vaikka ilmastonmuutoksen nimissä, seuraa siitä kahta kauheampi tuho. Luonto hoitaa kyllä itse itsensä.

No mut mitä jos kiristettäisiin Suomessa vielä lisää ajoneuvoverotusta, tehtäisiin pk-seudun tietullit ja voitaishan me maksaa kehitysmaille tukia, niin sitten ne jääkarhut pelastuu. Loppujen lopuksi jääkarhujen ahdingosta pitää erityisesti suomalaisen valkoisen heteron ahdistua ja kantaa vastuu.

Vierailija
5/5 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 vuotta on pitkä aika....Ihan pikkusen on muuttujia jääkarhuillekin. Mutta se narratiivi, se narratiivi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi