miten näkee onko kärpänen nainen vai kundi?
jos näkee kärpäsen voiko erottaa onko naaras vai uros?
Kommentit (14)
Jos sillä on rintaliivit niin kai tiät
miten voisi nuuhkaista, mä pelkään koskea siihen! eihän se paikalla istu. ei ole yhtään kiinnostunut musta, lentää vaan pois. taitaako olla nainen hetero.
ai mä? miksi? mä oon nainen. hetero. onko kundi muka outo sana? monet käyttää sitä. t:ap.
siis jos kärpänen on kundi niin on hintti? miksi, koska lentää pois multa? se on kyllä aika iso yksilö.
Siis sana 'kundi' viittaa minusta homoseksuaaliin urokseen.
miten saisin kärpäsen kiinni ettei satuttaisi sitä? voinko laittaa teelusikallisen hilloa vatsalleni ja vaan odottaa että se lentää katsomaan?
miksi? sana kundi on mitä kuuli melkein aina ainakin peruskoulussani 90 luvulla.
eikä sana kundi viita mihinkäön seksuaalisuuteen! se on tässä outoa että joku yhdistää sanan kundi=homoseksuaalisuus. oletkohan itse täysin hetero?:)
kundi, eikö se tule ruotsinkielestä? en ikinä kuullutkaan sen viittavan mitään erityistä seksuaalisuudesta. ainakin 90 luvulla oli paljon käytössä nuorten puheessa. t: ap.
Se on naaras tai uros.Voi hitsi miten tyhm...no joo, elä ota tosissaan. Mutta voin vastata tosissani, niillä on lajikkeesta riippuen pieniä koko- ja ulkonäköeroja, joita paljaalla silmällä ei välttämättä erota kuin ihan läheltä tai suurennoskuvasta. TArkoittanet kuitenkin huonekärpästä? Sen taidat erottaa vain erittäin tarkalla mikroskoopilla.
Nuuhkase alapäästä. Jos haisee kala, niin on naaras. Jos haisee juusto, niin uros.