Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokokehon vyöhyketerapiasta todellinen apu

lootus
21.07.2020 |

Haluan kannustaa jokaista äitiä yhdessä vauvansa kanssa ja äidiksi tulevaa kokeilemaan kokokehon vyöhyketerapiaa. Itse olen saanut niin suurta hyötyä siitä, että haluan jakaa tätä tietoa myös teille muille vastaavassa tilanteessa oleville. Olen saanut tätä hoitoa jo ennen raskaaksi tulemista. Ensin nimenomaan siihen, kun en tullut raskaaksi ja kun sitten raskaus alkoi, olen saanut hoidoista tosi hyvän olon ja helpotusta selkävaivaan. Vauvalla oli heti synnyttyä refluksivaiva ja hän puklasi todella paljon. Vein hänet terapeutille ja muutama hoitokerta jo auttoi. Hän opetti minut ja mieheni jatkamaan vauvan hoitoja kotona. Nimenomaan kokokehon vyöhyketerapia on taivaallista. Suosittelen. Aion myös itse ryhtyä sitä opiskelemaan Waterissa sitten, kun elämäntilanteeni helpottaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että aiot opiskella Waterissa. Olen kuullut itsekin, että siellä on asian tuntevat kouluttajat ja se on turvallinen paikka siinäkin mielessä, että siellä saa laajan näkemyksen koko luontaisalaan. Itsekin aion hankkia luontaisalan koulutuksen. Toimiiko Water Tampereella edelleenkin?

Vierailija
2/3 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskimman lajin puoskarointia kaikki kehoterapeutit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että kolfkerhon vyöhyteketerapia.