Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeyönä merkkasin fritsulla salarakkaani

Vierailija
10.06.2013 |

alapään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko hänen olevan omasi?

Vierailija
2/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin salarakkaani luokse korvakorun sohvatyynyjen väliin. Harjasin hiukseni avovaimon harjalla ja pyykkikoriin pikkupöksyni :)

Kyse oli naisesta, kenen kanssa mieheni pani meidän ollessa naimisissa. Erohan siitä tuli ja tämä toinen nainen ilkkui minulle todella ilkeästi, että kuinka mieheni inhoaa minua ja minä olen vanha ja ruma ja huono sängyssä.

No, ex-mies oli helppo iskeä kapakasta kun uusi avokki oli reissussa ja sänkyynhän sitä päädyttiin vanhoja muistelemaan:)

Lipsahti sitten ne pikkupöksyt sinne pyykkikoriin ikään kuin vahingossa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:40"]

Minä jätin salarakkaani luokse korvakorun sohvatyynyjen väliin. Harjasin hiukseni avovaimon harjalla ja pyykkikoriin pikkupöksyni :)

Kyse oli naisesta, kenen kanssa mieheni pani meidän ollessa naimisissa. Erohan siitä tuli ja tämä toinen nainen ilkkui minulle todella ilkeästi, että kuinka mieheni inhoaa minua ja minä olen vanha ja ruma ja huono sängyssä.

No, ex-mies oli helppo iskeä kapakasta kun uusi avokki oli reissussa ja sänkyynhän sitä päädyttiin vanhoja muistelemaan:)

[/quote]

Auauau, eihän noin saa tehdä, oletpa ilkeä! Mutta ei voi minkään, että jotenkin hykerryttää, kyllä mäkin olisin varmaan tehnyt noin jos olisin uskaltanut... VAU!

Vierailija
4/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota (3.viesti) minäkin olen suunnitellut, mutta exä ei kiinnosta edes seksin vertaa enää. Ja tarkemmin ajatellen mies voittaa tuolloin...aina.

Vierailija
5/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. palkitset siis miehesi kun hän aikoinaan petti sinua.

Vierailija
6/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitten oikea versio :

...ja näin haaveilen iltaisin kun tiedän mieheni panevan uutta muijaansa, 20 kg kevyempää ja 20 v. nuorempaa. Se helpottaa nukahtamistani.

Vierailija
7/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:55"]

3. palkitset siis miehesi kun hän aikoinaan petti sinua.

[/quote]

Oletko hiukan yksinkertainen, palkinto oli mitätön verrattuna loppulaskuun...

Vierailija
8/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, mika  teita ihmisia vaivaa? Olette ihan yhta alhaisia kuin pettajanne.

Vierailija
9/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 18:35"]

Sairasta, mika  teita ihmisia vaivaa? Olette ihan yhta alhaisia kuin pettajanne.

[/quote]

Höpsistä. Silmä silmästä jne. Itekkin suunnitten ihan samaa.

Vierailija
10/10 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:58"]

[/quote]

Sitten oikea versio :

...ja näin haaveilen iltaisin kun tiedän mieheni panevan uutta muijaansa, 20 kg kevyempää ja 20 v. nuorempaa. Se helpottaa nukahtamistani.

[/quote]

Kyllä tämä tarina vain on totta. Tapahtui 90-luvun alussa. Sen jälkeen muutin paikkakunnalta pois. Pariskunta erosi tapahtuman jälkeen :)

Ja ei kaduta pätkääkään. Nyt keski-ikäisenä, uudelleen naimisissaolevana naisena naurattaa koko juttu vieläkin.

Nuorena sitä on hurja ja kostonhimoinen :)