Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini-ikäiset tyttäret

Vierailija
10.06.2013 |

Hyppii kotona puolialastomana pienissä pikkareissa ja tykkää vilautella mukamas vahingossa.Onko normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä? Poikaystävälle vai? Pitääkö sun siinä samassa huoneessa sitten olla.Hanki kuule lukot oviin.Pienet hakaset sinne vaikkapa ylös niin saavat nuoret olla rauhassa.

Vierailija
2/4 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei lukot auta.Ne hyppii koko kämpässä ja tulee pokkana aamupalapöytään pienissä stringeissä.Suihkusta tulee ja tiputtaa pyyhkeen päältään "vahingossa"

Kavereita tulee yökylään ja kaikki vaeltaa illalla ja aamulla pikkupöksyissä ympäri kämppää huolimatta siitä että muu perhe on kotona tai vieraita kylässä.

Haukkuvat perheen äitiä rupsahtaneeks ja vanhaks ja isäihminen nipistelee takapuolesta.

Että tämmöstä lähipiirissä.Onko normaalia,mun mielestä ei todellakaan ole.Olisivatkin siellä omissa huoneissaan niin ongelmaa ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se isäihminen nipistelee omien tyttärien tai tyttärien kaverien takapuolia, niin sitten ongelma on se mies. Ilmoita siitä viranomaisille ja ota ero. Hyi, ukkohan on pervo :(

Vierailija
4/4 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tartte eroo siitä ukosta ottaa ei onneks oo mun ukko.Tässä on isässä sekä näissä tyttärissä joilta selvästi puuttuu siveyskasvatus kaikissa jotain vikaa ja pervoa!

Mä en kattelis tollasta meininkiä omassa kotonani sekunttiakaan.rajat pitää olla lapsillakin/nuorilla ja toisten ihmisten kunnioitus kohdillaan.Alasti ollaan siellä omassa huoneessa omissa oloissa eikä silloin jos on vieraita paikalla tai muu perhe läsnä.

Mä laittaisin ne hakaset huoneen oven ulkopuolelle ja avaisin vasta kun on pukeuduttu! Että muu perhe ja vieraat saisi olla rauhassa tukehtumatta pullaan....häpeästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi