Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstakäytöksen siirtyminen oikeaan elämään

Vierailija
21.07.2020 |

Onko muille käynyt niin, että olette alkaneet oikeassa elämässä möläytellä ihmiselle asioita samalla tavalla kuin tällä palstalla?

Mä oon normaalisti oikeassa elämässä aika hienotunteinen ja ehkä se on purkautunut niin että palstalla sanon sitten asioita tosi suoraan ja siloittelematta.

Lapsuuttani varjosti isäni uskottomuus ja äitini marttyyrimainen asenne + toisten naisten dissaus. Oon sitten täällä haukkunut pettäviä miehiä ja heidän kanssaan suhteessa pysyviä naisia .

Vaan nyt sitten pinna paloi oikeassa elämässä. Äitini on yli 80, leski ja harrastaa kerrostalokyttäystä...jorisi mulle taas tekopyhänä paheksuvia kommentteja naapuriensa elämään liittyen...oli havainnut että kun yhden naapurin miehen auto on poissa viikonlopun, pihaan saapuu miesvieras autolla .

No tavallisen kuuntelun ja asenteen "antaa puhua omiaan" sijaan paukautin nyt äidilleni että "ottaen huomioon että elit 40 vuotta miehen kanssa joka toimi samoin, sulla ei pitäisi olla mitään aihetta esiintyä kuin oisit parempi ihminen...oot itse elänyt pettävän passkan kanssa ja peitellyt sitä naapureilta ".

No järkytin vanhusta. Että näin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenelläkään muulle käynyt noin. Mikä tapahtuu palstalla, pysyy palstalla.

Vierailija
2/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta olen törmännyt naisiin, jotka ovat aivan takuulla joko täältä tai hevostallista kotoisin. Yhtä typeriä ovat livenäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta olen törmännyt naisiin, jotka ovat aivan takuulla joko täältä tai hevostallista kotoisin. Yhtä typeriä ovat livenäkin.

Eli itse heittelet tuollaista livenä?

Vierailija
4/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kenelläkään muulle käynyt noin. Mikä tapahtuu palstalla, pysyy palstalla.

😂

Vierailija
5/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat säännöt pätee palstalla kuin muussa elämässä. Persulle ei pidä kääntää toista poskea vaan sanoa suoraan olet täysi paska. Muuten persulla ei ole mitään mahdollisuutta kasvaa. Mutta pitää myös varoa että ei tämä persudialogi leviä muuhun kanssa käymiseen. Persut on persuja, muuta on muita.

Vierailija
6/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
7/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

".7.2020 - muinaismuija kirjoitti: Katsopa lääkelista, se yks on malationin vastavaikuttaja. Se muuttaa ihmisenluonteenkin täysin, oletko huomannuy---."

Kerron kaikille, mistä ei saa keskustella:-D

Vierailija
8/8 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1950- luvulta on tiedetty, mut ne samat tyypit, jotka sallivat sen käytön, makaavat nyt dementikkoina sairaaloissa? Sehän on hyvä, etteivät näe asiayhteyksiä tekemisiinsä:-X