Paino & pituus ja mitä ajattelet, kun katsot itseäsi peilistä?
Kommentit (48)
Laihdutus kyllä jatkuu taas syksyllä kun pv ryhmä taas aloittaa toimintansa. Sitten lähtee viimeiset 5-7 kg. En aijo ihan langanlaihaksi ruveta. Mieskään ei tykkäis.... :D
Tissit sais olla pienemmät, hiukan pömppövatsaa raskauden jäljiltä. Kasvoista, käsivarsista ja jaloista taas liiankin laiha. Mitenkähän ne sais tasapainotettua ? :)
Lisää saisi olla kiloja, varsinkin reidet on onnettoman kapeat ja rinnat olemattomat nahkapussit :/ Lihaksiakin saisi olla enemmän. No, imetys lopuillaan, joka vienyt painon noin alas. Norm. paino ollut ennen lapsia noin 53kg.
kumpa saisi vatsan litteäksi ja reidet kapeammaksi. mutta en itke jos tällaiseksi jään.
Näyttää siltä, että me isoimmat olemme kaikista tyytyväisimpiä oloomme =))). Mulla 18kg vähemmän kun reilu vuosi sitten, mutta nyt todella hyvä olo =).
Vielä 2,5 kiloa tavoitteeseen. Tosin, liikaa on edelleen vatsassa, alleissa ja jenkkakahvoissa, mutta ensi kesään mennessä lupaan olla kiinteäkin, elämäni kuntoon siis ensi kesäksi. Ja rasvaimulla loput :-)
Mukavannäköinen nainen!
Voi naiset, käyttäisittepä kaiken sen energian, jolla pohditte mitä teissä olis laihdutettavaa siihen, että hyväksyisitte vartalonne ja rakastaisitte nykyistä itseänne! Maailmaan mahtuu niin monenlaisia ihania naisia, mutta meidät on aivopesty ajattelemaan, että on vain yksi oikea vartalomalli.
Olen kuullut paljon kommentteja miehiltä kivoista deittaamistaan naisista, joilla on pari lisäkiloa. Eipä tunnu juuri siitä syystä kelpaavan. Näin siis kaupungissa, maalla on ehkä erilaiset kriteerit...
Muuten hyvä, mutta kun ylimääräinen rasva on kertynyt perseeseen... Olisipa tasaisemmin niin ei niin haittaisi. Eikä laihduttaminenkaan auta, kun hoikka vyötärö kapenee entisestään ja lantio ei senttiäkään...
Ajattelen peiliin katsoessani, entä olisipa kauheaa olla aina olla tällainen pullukka. Jännää olla eka kertaa elämässä ylipainoinen.
Lisäksi ajattelen, että vauvamahani on ruma, kunpa lapsi jo syntyisi että pääsisin laihduttamaan nämä raskauskilot pois!
Normaalipaino minulla n. 60 kg, siispä olen saanut reippaasti painoa kahden peräkkäisen (lapsille tulee n. 1v. ikäeroa) raskauden aikana.
Normaalipainoisena ihastelen aina itseäni sillä olen ihan sievä kun pukeudun ja laittaudun hyvin.
Tai sitten mietin että onko nämä korvikset liikaa, tai onko huulipuna liian tummaa tms. pientä höperöä :)
muutaman kilon jos saisi tuosta reisi ja takamus osastosta pois, niin olisin tyytyväinen. Vaatteet päällä tiedän olevani hyvän näköinen, ilman vaatteita paikat vähän repsallaan, neljän lapsen jäljiltä ;o)
Kolme lasta synnyttäneenä ja imettäneenä ihan ok, mitä nyt rinnat vähän roikkuu...
Kiva ruoto tämän ikäiseksi, pari kiloa voisi vielä yrittää saada lisää.
Ajattelen, että hirvee norsu olen, toivottavasti en liho lisää...Kun painoin jotain 110kg olin vielä suht tyytyväinen itseeni, mutta liika on liikaa. Nykyään en kestä katsoa omaa peilikuvaani ilman, että tulee paha mieli. Joten olkaahan varovaisia, ettette päädy tähän.
Ajattelen ihan samoin kuin 19 ja 20!!
Olen ollut laihempi minäkin. Vielä 8 vuotta sitten painoin 20 kg vähemmän. Mutta olin onneton ja peiliin katsoessani takaisin katsoi norsu! Muistan elävästi sen tunteen, miten rumana ja lihavana itseäni pidin. Ja sen näyn, kuinka lihava olin.
Sittemmin on elämä mennyt eteenpäin, kiloja on tullut, elämä opettanut ainutlaatuisuuttaan hyvällä ja pahalla (Suuri Rakkaus ja Kamala Ero) ja niin vaan on käynyt, että minusta on kasvanut Itseni kanssa Sinut oleva Nainen! :)
Nyt kun katson peiliin, yleensä huomaan ajattelevani: " Wow, olet upea" :) Ja tunne itseni hoikemman näköiseksi ja upeaksi, toisin kuin 20kg sitten. Kummallista, mutta kiva huomata, etten ole ainoa joka näin ajattelee.
Vähän on liikaa vatsassa ja pyllyssä vara ravintoa.