Miten iskeä metallibändin laulaja?
Olen ihastunut erään kotimaisen metallibändin laulajaan, miten voisin tehdä häneen vaikutuksen ja saada omakseni?
Nyt korona aikana tietty vähän vaikeeta, kun ei pääse keikalle, mutta vinkkejä vastaanotetaan kiitollisena 😉
Tiedän, että hän on naimisissa tällä hetkellä, mutta hän on jo aiemmin ainakin kahdesti eronnut, eli tuskin tuokaan tulee kestämään.
Itse en etsi mitään loppuelämän kestävää suhdetta, joten haaveissa olisi vain pitää hauskaa hänen kanssaan 😀
Kommentit (19)
Siihen sä voisit tarvita vähän takoajan apua.
Leka avuksi ja sitten vaan isket...
Anna sille suuhoitoa tai sitten helahoitoa
Siis riippuu nyt siis ihan et kuka on kyseessä. Kerro se niin mä kerron varman keinon sen iskemiseen.
Laulaja on hankalampi kuin muut jäsenet koska laulaja on yleensä suosituin bändin jäsen. Tarvii lisätietoja tyylilajista ennen kuin osaan neuvoa. Yleisesti ottaen kuuluisuus isketään kohtelemalla häntä ihan kuin ketä tahansa tavista. Jos taas joku tuntematon pikkubändi kyseessä, voi imartelukin toimia.
Niin että sekaantuisit tieten tahtoen varattuun mieheen?
Hyi. Kokemuksesta kehottaisin miettimään vielä kaksi kertaa. Hänkin on ihminen vain imagonsa takana mutta tussua tulee niin paljon että saisit säkin tapella hänestä. Ei oo vörtti.
Keikalle lavan eteen ja tissit tiskiin. Siitä bäkkärille ja bumtsibum bumtsibumbum.
Halvalta lutkalta. Isot ripset, läski pehva ja minihame
Itse sain metallibändin kitaristin vain olemalla kaunis ja naisellinen nainen, joka soittaa viulua, tanssii balettia ja kuuntelee klassista.
Siis pukeudu kauniisti, älä käytä äijäkuteita tai bändipaitoja. Älä rupea bändäriksi tai ykkösfaniksi. Pidä oma tyylisi ja Arvosi. Eroitu joukosta naisellisena ja hienona. He potkivat jaloistaan laumoittain, kasvottomia soturi-tyttöjä, kovia mimmejä, joilla on metalliuniformu ja asenne, ja jotka ei eroa äijistä muuten kuin alapään värkkien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain metallibändin kitaristin vain olemalla kaunis ja naisellinen nainen, joka soittaa viulua, tanssii balettia ja kuuntelee klassista.
Siis pukeudu kauniisti, älä käytä äijäkuteita tai bändipaitoja. Älä rupea bändäriksi tai ykkösfaniksi. Pidä oma tyylisi ja Arvosi. Eroitu joukosta naisellisena ja hienona. He potkivat jaloistaan laumoittain, kasvottomia soturi-tyttöjä, kovia mimmejä, joilla on metalliuniformu ja asenne, ja jotka ei eroa äijistä muuten kuin alapään värkkien vuoksi.
Osittain totta, osittain ei. Riippuu täysin bändin tyylilajista ja statuksesta. Totta kai henkkoht mielenkiinnon kohteet on otettava huomioon myös. Nyrkkisääntö: oikeat metallimiehet haluaa aina oikeita metallinaisia, muille kelpaa muutkin. Panoon voi tietysti kelvata tilanteesta riippuen monenkinlaiset tyypit.
Polta kirkko ja julista että symboloi roihuavaa rakkauttasi häneen.
Saattaa olla että toimii paremmin norjalaisiin metallimiehiin.
Magneetilla.