Mihin kohtaan laittaisitte sängyn?? Sisältää kuvan.Väittely miehen kanssa.
Mihin kohtaan huonetta laittaisitte kapean parisängyn? Missä kohtaa huonetta olisi siis sängyn "yläpää", eli siis se missä kohdassa on tyynyt.
Kommentit (19)
Oikealla puolella olevalle seinälle
Tyynypää ikkunan alle keskelle seinää, jalkopää kohti ovea.
Oikeanpuoleisen seinän keskelle laittaisin minäkin.
oikeaa seinää kohden, yläpää oikealla.
tyynyt oikealle. ja tosiaan keskelle seinää varmaan mahtuu ihan hyvin. komeat maisemat muuten.
Tuohon oikealla puolella olevalle seinälle pääpääty. Ei ikkunaseinälle minusta.
Minulla on kaksi. Joko tuo oikea seinä jota ehdotetaan mutta myös se että sänky laitetaan ikkunan eteen. Jos tuolle oikealle seinälle voisi laittaa hyllyä tai jotain ja peittää sopivasti osan ikkunan seinästäkin verholla niin minusta ikkunakin olisi hyvä. Tyyny laitetaan seinää vasten.. ;)
Jos sänkyä ajattelee laittavan vasemmalle seinälle niin se pienentää tilan. Muutenkin kulku ovesta on kurjaa kun sängyn joutuu "kiertämään".
Tolle kuvaajasta katottuna oikean puoleiselle pitkälle (?) seinälle.
Minä laittaisin sängyn päätypuolen vasempaan seinään, niin että olisi siis sillä puolella huonetta, jonne tulee enin valo ikkunasta. Eli vastakkaiselle puolelle, kuin 95% täällä edellä vastanneista.
Oikealle sängyn pää-pääty. ikkunan alla en päätäni pitäisi. kesällä kun ikkuna on auki vetää suoraan niskaan ja talvella patteri hohkaa..
Jaahas, mies voitti tämän taiston. Sänky tulee siis niin, että pääty on oikealla seinällä. -AP
No kerro ap mitkä olivat miehesi ja sun mielipiteet tässä? Kummanko kannalle av-raati kallistui? =)
Mun ja miehen ensimmäisessä yhteisessä asunnossa oli juuri tuollainen makkari. Kylläpäs tuli muistoja mieleen. :)
Meillä oli juuri niin kuin täällä on lähes kaikki sanoneet eli pääty oikeanpuoleista seinää vasten ja keskellä.
Miten mies kehtaa tuollaisia asioita miettiä mihin sänky. Heitä ulos.
Keskelle lattiaa. Tyynypääty sitten vaikka kaappiseinän puolelle.
Laittaisin sängyn tyyny päädyn oikealle seinälle. Ikkunan alla ei ole mukava nukkua, tai no osa varmaan nukkuu niin, mutta minä en osaa nukkua niin. Ikkunoista saattaa vetää/niiden alla oll viileää pakkasilla (vaikka ei vetäisi, itse ikkunalasi voi "hohkaa" kylmää). Lisäksi ajattelen jotenkin niin että jos lasi jostain syystä hajoaisi niin sirpaleet eivät lennä sängyssä olevien päälle. Sama koskee sitä, että en koskaan laittaisi esim. seinälle hyllyä tmv. pään yläpuolelle, toki nämä vain minun neuroosejani ;)
Meillä on samanlainen ja jostain syystä aluksi sänky oli vasemmalla.
Käännettiin sitten oikealle kun ei vaan toiminut.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:09"]
Jaahas, mies voitti tämän taiston. Sänky tulee siis niin, että pääty on oikealla seinällä. -AP
[/quote]
Olet ap aito ja ehta av-mamma! Niin ne väittelyt miehen kanssa ratkaistaan kysymällä neuvoa muilta aaveelaisilta ja uskomalla niitä neuvoja! =)
Olen varma, että tämän väittelyn myöntäminen miehen hyväksi tuo sinullekin monia mukavia hetkiä juuri tuossa kyseisessä makuuhuoneessa, ja silloin ei todellakaan sängynpaikalla ole mitään väliä ja ne tyynytkin saattavat löytyä huoneen vasemmalta seinältä..=)
Sängyn pääty eli tyynypää ovelta katsottuna oikealle seinustalle, keskelle seinää.