Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät rintaliivit mutta mistä?

Vierailija
21.07.2020 |

Suositelkaas hyviä rintaliivejä C-kupin naiselle. Ostin kaverin suosituksesta Change- rintsikat tammikuussa ja nyt joudun heittämään ne roskiin. Kahdet rintsikat jos tarkkoja ollaan. Nyppyyntyivät ennen ensimmäistä pesua ihan nuhjuisen näköisiksi ja olkaimet eivät pysyneet ensimmäisen käyttökerran jälkeen paikoillaan millään. Pesussa sitten lähti ensin toisesta kaarituki ja sitten toisesta. Sanoisin että laatu oli huomattavasti huonompi kuin Lindexin rintsikoissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumphin liivit on ollut hyviä.

Vierailija
2/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä ollut yhdet Triumphit, mutta liikettä josta ne ostin ei enää ole. Mistä noita voisi ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella ympäri maan ja Stockalla on ihan hyvät valikoimat eri merkkisiä ja - hintaisia rintsikoita.

Helsingin Sokoksella lisänä vielä Marks&Spencerin valikoima. Luulisi löytyvän.

Vierailija
4/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on halpa.

Vierailija
5/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliiviliikkeestä, jos sellainen on paikkakunnallasi.

Prismat myyvät Triumpheja.

Ennen kaikkea, älä koskaan osta sovittamatta.

Vierailija
6/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset C-kuppi ketunnokat?

Vierailija
7/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokoksella ympäri maan ja Stockalla on ihan hyvät valikoimat eri merkkisiä ja - hintaisia rintsikoita.

Helsingin Sokoksella lisänä vielä Marks&Spencerin valikoima. Luulisi löytyvän.

Eikös noita M&S vaatteita ole kaikissa Suomen Sokoksissa? Ainakin täällä Jyväskylässä on. 

Vierailija
8/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivejä ei pestä koneessa, koita tajuta se. Olen ostanut vuosia liivini Changelta, eikä ola ikinä nyppyyntyneet. Uusiksi vain, nyt saa puoleen hintaankin.

Vierailija
9/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin liiveissä on ollut hyvä hinta-laatusuhde, mutta omaa kokoa löytyy vähän. En ymmärrä, miksi myydään enimmäkseen b-kuppeja, kun useimmiten naiset ovat isompia.

Jos haluat panostaa enemmän, Primadonna on laatumerkki, joka on hintansa arvoinen. Löytyy alan liikkeistä ja netistä. Kun oma koko on löytynyt, voi huoletta tilata netistä ja istuvat kuin valettu ainakin minulle. Pikkarit ovat ikuisia ja liivitkin kestävät hyvin.

Vierailija
10/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolla on paljon eri merkkejä ja malleja. Triumpiakin.

Vierailija
11/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumphia minäkin suosin. Soft Shape ja Super Shaper vai mitkä niiden nimii ovat. Ne ovat hyviä, Sokokselta, kestänyt jo toista vuotta mutta kai uudet pitäisi hankkia.

Kai peset pesupussissa kaarituelliset?

Jotkut ns. minimizerit ovat kanssa hyviä.

Vierailija
12/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen koneessa pesupussissa käsinpesuohjelmalla liivit, triumphit eivät ole menneet miksikään. Zalandolta mm. olen ostanut.

Vierailija
13/14 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liivejä ei pestä koneessa, koita tajuta se. Olen ostanut vuosia liivini Changelta, eikä ola ikinä nyppyyntyneet. Uusiksi vain, nyt saa puoleen hintaankin.

Vierailija
14/14 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kupit täällä ja triumphit ovat parhaat mutta kalliit. M&S oli pelastus koska sieltä saa isompia kuppejakin halvalla. Eli suuntaa Sokokselle ja pyydä palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi