Hyvät rintaliivit mutta mistä?
Suositelkaas hyviä rintaliivejä C-kupin naiselle. Ostin kaverin suosituksesta Change- rintsikat tammikuussa ja nyt joudun heittämään ne roskiin. Kahdet rintsikat jos tarkkoja ollaan. Nyppyyntyivät ennen ensimmäistä pesua ihan nuhjuisen näköisiksi ja olkaimet eivät pysyneet ensimmäisen käyttökerran jälkeen paikoillaan millään. Pesussa sitten lähti ensin toisesta kaarituki ja sitten toisesta. Sanoisin että laatu oli huomattavasti huonompi kuin Lindexin rintsikoissa.
Kommentit (14)
Minulla on kyllä ollut yhdet Triumphit, mutta liikettä josta ne ostin ei enää ole. Mistä noita voisi ostaa?
Sokoksella ympäri maan ja Stockalla on ihan hyvät valikoimat eri merkkisiä ja - hintaisia rintsikoita.
Helsingin Sokoksella lisänä vielä Marks&Spencerin valikoima. Luulisi löytyvän.
Rintaliiviliikkeestä, jos sellainen on paikkakunnallasi.
Prismat myyvät Triumpheja.
Ennen kaikkea, älä koskaan osta sovittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Sokoksella ympäri maan ja Stockalla on ihan hyvät valikoimat eri merkkisiä ja - hintaisia rintsikoita.
Helsingin Sokoksella lisänä vielä Marks&Spencerin valikoima. Luulisi löytyvän.
Eikös noita M&S vaatteita ole kaikissa Suomen Sokoksissa? Ainakin täällä Jyväskylässä on.
Liivejä ei pestä koneessa, koita tajuta se. Olen ostanut vuosia liivini Changelta, eikä ola ikinä nyppyyntyneet. Uusiksi vain, nyt saa puoleen hintaankin.
Lindexin liiveissä on ollut hyvä hinta-laatusuhde, mutta omaa kokoa löytyy vähän. En ymmärrä, miksi myydään enimmäkseen b-kuppeja, kun useimmiten naiset ovat isompia.
Jos haluat panostaa enemmän, Primadonna on laatumerkki, joka on hintansa arvoinen. Löytyy alan liikkeistä ja netistä. Kun oma koko on löytynyt, voi huoletta tilata netistä ja istuvat kuin valettu ainakin minulle. Pikkarit ovat ikuisia ja liivitkin kestävät hyvin.
Zalandolla on paljon eri merkkejä ja malleja. Triumpiakin.
Triumphia minäkin suosin. Soft Shape ja Super Shaper vai mitkä niiden nimii ovat. Ne ovat hyviä, Sokokselta, kestänyt jo toista vuotta mutta kai uudet pitäisi hankkia.
Kai peset pesupussissa kaarituelliset?
Jotkut ns. minimizerit ovat kanssa hyviä.
Minä pesen koneessa pesupussissa käsinpesuohjelmalla liivit, triumphit eivät ole menneet miksikään. Zalandolta mm. olen ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Liivejä ei pestä koneessa, koita tajuta se. Olen ostanut vuosia liivini Changelta, eikä ola ikinä nyppyyntyneet. Uusiksi vain, nyt saa puoleen hintaankin.
D-kupit täällä ja triumphit ovat parhaat mutta kalliit. M&S oli pelastus koska sieltä saa isompia kuppejakin halvalla. Eli suuntaa Sokokselle ja pyydä palvelua.
Triumphin liivit on ollut hyviä.