Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen puolen sukukokoukset tai vaikka omankin suvun. Kuinka

Vierailija
08.06.2013 |

innoissanne osallistutte niihin? Mulla tiedossa miehen puolelta sukukokous ja jotensakin vähän ahdistaa ajatuskin, vaikka ei heissä mitään vikaa ole mutta jotenkin se ei vaan tunnu omalta. Olisiko ihan kauheaa jos vaan mies ja lapset osallistuisivat? Ei mua siellä kukaan kaipaa :)

Miten te muut? Osallistutteko kuinka aktiivisesti näihin sukukokouksiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei luojan kiitos ole mitään sukukokouksia! :)

Vierailija
2/5 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman suvun sukukokoukset on ok mutta ei mua kiinnosta miehen suku, en koe siihen kuuluvani. En myöskään odota että mies tulisi mun suvun kokoontumisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suku on onneks niin fiksua, ettei mitään kokouksia järjestetä. Mies laukatkoot omansa kokouksissa vaikka joka viikko. Mua ja lasta ei ole kutsuttu, eikä mentäiskään. Melko typerää porukkaa.

Vierailija
4/5 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:06"]

Oman suvun sukukokoukset on ok mutta ei mua kiinnosta miehen suku, en koe siihen kuuluvani. En myöskään odota että mies tulisi mun suvun kokoontumisiin.

[/quote]

Eli sun mielestä ei olisi kauhean paha juttu, vaikka jättäisin väliin miehen sukukokouksen vaikka olemalla "kipeänä". Olen osallistunut varmasti miljoonaan sukujuhlaan miehen puolelta ja aina on vähän ulkopuolinen olo, ovat niin sisäänpäinlämpiävää sakkia. Niin jotenkin tuo sukujuhla on ahdistava ajatus. Ja lastani entisestä suhteesta ei noteerata mitenkään tämän suvun piirissä vaikka olemme olleet mieheni kanssa siitä asti kun hän on ollut aivan pikkuinen eli useampia vuosia jo mutta hän ei siltikään kuulu sukuun heidän mielestään. Tuntuu kurjalta lapsen puolesta kun ei ole yhteydessä sattuneista syistä myöskään oman isänsä sukuun.

Taidanpa siis jättää kemut väliin.ap

Vierailija
5/5 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukukokoukset on mun mielestä todellakin sellaisia ettei siellä siippojen tarvitse olla. Jotkut sukujuhlat, joissa on selvä juhlinnan kohde, vaikka isomummu 90 v, on sitten vähän toinen asia. Niihin yleensä osallistun, vaikken niin innoissani olisikaan.

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:06"]

[/quote]

Eli sun mielestä ei olisi kauhean paha juttu, vaikka jättäisin väliin miehen sukukokouksen vaikka olemalla "kipeänä". Olen osallistunut varmasti miljoonaan sukujuhlaan miehen puolelta ja aina on vähän ulkopuolinen olo, ovat niin sisäänpäinlämpiävää sakkia. Niin jotenkin tuo sukujuhla on ahdistava ajatus. Ja lastani entisestä suhteesta ei noteerata mitenkään tämän suvun piirissä vaikka olemme olleet mieheni kanssa siitä asti kun hän on ollut aivan pikkuinen eli useampia vuosia jo mutta hän ei siltikään kuulu sukuun heidän mielestään. Tuntuu kurjalta lapsen puolesta kun ei ole yhteydessä sattuneista syistä myöskään oman isänsä sukuun.

Taidanpa siis jättää kemut väliin.ap

[/quote]