Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoitetaan rupsahtamisella?

Vierailija
08.06.2013 |

Mitä sinä tarkoitat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 10:47"]

Mitä sinä tarkoitat?

[/quote]up

Vierailija
2/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllistä vanhenemista: ihon kimmoisuus vähenee, kiloja tulee, rinnat alkavat roikkua, ryppyjä ja silmäpusseja ei enää peitetä meikillä...

MOT Kielitoimiston sanakirja

rupsahtaa53*F kuihtua, lakastua, nuutua. Rupsahtanutruusu. Pelätävanhenemistajarupsahtamista. Näyttääpähänjorupsahtaneelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahdus on se, minkä näen peilistä päivittäin. Nuorena olin ihan nätti nainen, jota miehet katselivat ja viheltelivät perään. Nyt yli viiskymppisenä olen lihonut ja mahareppu roikkuu (oma syy, tiedän). Allit roikkuvat. Kasvot ovat muuttuneet, leukaperät ikäänkuin valahtaneet. Tullut erinäisiä ryppyjä ja ikäluomia. Silmät ovat ikäänkuin pienentyneet, ne ovat vajonneet tuonne syvemmälle kasvoihin. Olen eronnut, enkä todellakaan voisi edes yrittää lähestyä ketään miestä. Seksiä en halua, eikä sitä ole ollutkaan vuosikausiin.

Ripset ovat harventuneet ja lyhentyneet sekä alkaneet kasvaa nenää kohti. Kulmakarvat ohentuneet. Hampaat ovat kellastuneet. Hiukset ovat ohentuneet, ja ohimoraja alkanut paeta kuten miehillä. Hiukset ovat hyvin ohuet, latvat haperot. Varpaankynnet ovat kellastuneet ja paksuuntuneet. Nenästä kasvaa karvoja, joita joudun nyppimään. En jaksa sheivata muuta kuin kainalokarvat. Kuulo on alkanut heikkenemään, ja korviin kerääntyy valtavia vahatulppia.

En ole enää vuosiin jaksanut meikata. En käy missään ikinä, muuta kuin töissä. Minulla on vain kirppikseltä ostettuja vaatteita. Ruokavalio ei kiinnosta, en syö ikinä hedelmiä tai kasviksia, vain eineksiä. Elämä on ilotonta, loputonta puurtamista, lopputavoitteenaan vain makuusija hautausmaalla. Riittikö tämä omakohtainen kokemani selvittämään, mitä tuosta rupsahtamisesta ajattelen?

T Rupsis rups

Vierailija
4/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtamiseen voi osin itse vaikuttaa, esim ettei päästä itseään lihomaan. Ihomuutoksille sen sijaan ei paljoa voi.

Vierailija
5/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtaminen on sitä, kun luontainen kauneus karisee eikä ole taitoa ylläpitää kauneuttaan sen jälkeen.

Vierailija
6/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 15:31"]

Rupsahdus on se, minkä näen peilistä päivittäin. Nuorena olin ihan nätti nainen, jota miehet katselivat ja viheltelivät perään. Nyt yli viiskymppisenä olen lihonut ja mahareppu roikkuu (oma syy, tiedän). Allit roikkuvat. Kasvot ovat muuttuneet, leukaperät ikäänkuin valahtaneet. Tullut erinäisiä ryppyjä ja ikäluomia. Silmät ovat ikäänkuin pienentyneet, ne

ovat vajonneet tuonne syvemmälle kasvoihin. Olen eronnut, enkä todellakaan voisi edes yrittää lähestyä ketään miestä. Seksiä en halua, eikä sitä ole ollutkaan vuosikausiin.

Ripset ovat harventuneet ja lyhentyneet sekä alkaneet kasvaa nenää kohti. Kulmakarvat ohentuneet. Hampaat ovat kellastuneet. Hiukset ovat ohentuneet, ja ohimoraja alkanut paeta kuten miehillä. Hiukset ovat hyvin ohuet, latvat haperot. Varpaankynnet ovat kellastuneet ja paksuuntuneet. Nenästä kasvaa karvoja, joita joudun nyppimään. En jaksa sheivata muuta kuin kainalokarvat. Kuulo on alkanut heikkenemään, ja korviin kerääntyy valtavia vahatulppia.

En ole enää vuosiin jaksanut meikata. En käy missään ikinä, muuta kuin töissä. Minulla on vain kirppikseltä ostettuja vaatteita. Ruokavalio ei kiinnosta, en syö ikinä hedelmiä tai kasviksia, vain eineksiä. Elämä on ilotonta, loputonta puurtamista, lopputavoitteenaan vain makuusija hautausmaalla. Riittikö tämä omakohtainen kokemani selvittämään, mitä tuosta rupsahtamisesta ajattelen?

T Rupsis rups

[/quote]

Sul on kynsisieni, ei se ole rupsahtamista! Hoida se pois!

Vierailija
7/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalle kysymys, että sekö tämän ongelman ratkaisu on? Muutenko kuulostaa tosi hyvältä mun ulkonäköni? Unohdin tuohon kirjoittaa, että myös rinnat ovat rupsahtaneet, painovoima vetää niitä maata kohti :D