Chris Daughtry on ihana!
Kommentit (12)
Sehän oli Suomessa, olikos se nyt viime marraskuussa. Olin siellä konsertissa, aivan mahtava oli. [quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:11"]
Niin on, mutta mistä sen mieleesi sait? Voi kun tulis joskus tänne Suomeen.
[/quote]
Onko se se vuosien takainen American Idols -heppu? Se oli siinä kisassa aivan upea, mutta olenkin jo unohtanut koko tyypin.
Just se sama mies. Oli syyskuussa Nickelbackin lämppärinä. Tsekkaas tämä:
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:13"]
Onko se se vuosien takainen American Idols -heppu? Se oli siinä kisassa aivan upea, mutta olenkin jo unohtanut koko tyypin.
[/quote]
joo, kyllähän tuota panis. pulloonkin voisin laittaa ja ihailla
Paras ever, eikä toista tule. Aika kuraa olleet nää viime vuodet AI:n kannalta.
Chris Daughtry ja Adam Lambert ainoat oikeat todella hyvät
Nainen ei voi panna.
Naista pannaan. Jos pannaan.
Järki käteen eukot hei ja anatomia haltuun.
Mitä vittua sä horiset? Nainen panee ihan samalla tavalla kuin mies. Kun mä haluan ja otan niin mä panen... joskus mä olen se antava ja joskus ottava ja silloin mä panen. Mä kipuan vaikka ratsaille ja annan mennä.... Ootsä joku uskis vai muuten vaan rajoittuvainen vai ootko sä kenties mies?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:33"]
Nainen ei voi panna.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:56"]
Mitä vittua sä horiset? Nainen panee ihan samalla tavalla kuin mies. Kun mä haluan ja otan niin mä panen... joskus mä olen se antava ja joskus ottava ja silloin mä panen. Mä kipuan vaikka ratsaille ja annan mennä.... Ootsä joku uskis vai muuten vaan rajoittuvainen vai ootko sä kenties mies?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:33"]
Nainen ei voi panna.
[/quote]
[/quote]
hahahaha, yllä näemme malliesimerkin nykypäivän "naisesta" :- X
Arvaan, että juo pullon suusta, ajoi nuorena mopolla, omistaa ajokorin ja kaivaa persettään pieruverkkareiden läpi niin, että tramp stamp vilkkuu selluliitin koristamassa vasemmassa poskessa.
Vai panisit... LOL
Niin on, mutta mistä sen mieleesi sait? Voi kun tulis joskus tänne Suomeen.