NYT TV1 Lihava on onnellinen!!!!
Kommentit (32)
Se vaan että potkaiseee tyhjää jo nuorena.
Luulis noiden ödeemaisten nilkkojen olevan kipeät.
Asenne hyvä. Antakaa hänen elää ja olla.
Vierailija kirjoitti:
Luulis noiden ödeemaisten nilkkojen olevan kipeät.
Onko tuo se vanha juttu? Nykyisin nilkat huomattavasti pahemmassa kunnossa kuin tuolloin.
Elintapojen muutokset on tämän jälkeen unohdettu.
Ei se onni ole läskeistä kiinni. Olen painanut 58 kg ja 100 kg. Ihan yhtä onnellinen olen ollut. Mutta keho ei kestä tuota määrää ylipainoa ja nyt karistan sitä. Yli 12 kiloa jo lähtenyt ja vielä 20 kg aion pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei noi läskit oo pahimmat, vaan tuo mitäänsanomattoman väriset hiukset, meikittömyys ja tyylittömät silmälasit.
Nuohan nyt on täysin merkityksettömiä noilla kiloilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se onni ole läskeistä kiinni. Olen painanut 58 kg ja 100 kg. Ihan yhtä onnellinen olen ollut. Mutta keho ei kestä tuota määrää ylipainoa ja nyt karistan sitä. Yli 12 kiloa jo lähtenyt ja vielä 20 kg aion pudottaa.
Minä olen painanut 3.8 kg ja 120.4 kg.
Miksi olla ylpeä lihavuudesta, joka on sairaalloista.
Vierailija kirjoitti:
Elintapojen muutokset on tämän jälkeen unohdettu.
Onko? Harmi jos on. Ehkä hän vielä innostuu. Yritin kukata blogia mutta ne olikin videoita, en jaksa vlogeja, mieluummin luen ja katson kuvia.
Itse mietin, eikö ole jotenkin hankalaa kehon kanssa kun on noin paljon ylimääräistä kannettavaa. Eikö kehoon satu, eikö keho väsy tuollaisesta. Kyllä varmaan väsyy, mutta sitä ei ainakaan mainittu tuossa ohjelmassa, kyseessä nuori ihminen, mutta tuohon 20 vuotta lisää niin vaikeaa tulee olemaan, ylipaino rasittaa terveydenhuoltojärjestelmää, koska lihaville tulee oheissairauksia jossain vaiheessa kasamäärin.
Vierailija kirjoitti:
Ei noi läskit oo pahimmat, vaan tuo mitäänsanomattoman väriset hiukset, meikittömyys ja tyylittömät silmälasit.
Sinun kohdallasi pahinta on typeryys ja ilkeä luonne. Hieman pahempia ongelmia kuin tyylittömyys.
Itsellä on sama sairaus kun Pispalla, lymfedeema, mutta olen saanut sen syöpähoidoista enkä ole siis ylipainoinen. Raivostuttavaa, että hän on hankkinut sen varta vasten ylensyömällä ja mainostaa nyt julkisuudessa, että kyllä sellaisen sairauden ja ylipainon kanssa on ihan kiva elää. Itse en koe yhtään samoin vaan kärsin suuresti lymfedeemasta ja häpeän sen aiheuttamaa ulkomuotoa. Vaikka hänellä on oikeus olla mitä mieltä haluaa itsestään, niin pelkään, että ihmiset niputtavat samaan ja olettavat, että kaikki lymphedemaa sairastavat ovat välinpitämättömiä terveydestään ja ovat hankkineet sairauden lihomalla.
Lasten ja aikuisten pitäisi liikkua joka päivä ja välttää liikasyömistä. Eli 3-4 t välein ruokaa
Vauva.fi mainittu!