Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole koskaan katsonut minua silmiin ja sanonut että olisin kaunis tai ihana

Vierailija
20.07.2020 |

Ollaan 8 vuotta oltu naimisissa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vikaa hänessä ei sitten olekaan, mutta tuo asia syö naista niin maan perkeleesti. Ilmeistä varmaan on että hän ei muutoinkaan tunteitaan näytä.

-ap

Vierailija
2/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten hän reagoi kun sinä katsot häntä silmiin ja kehut hänen ulkonäköään? Eiköhän silloinkaan vastaa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes kun aloitte seurustelemaan?

Vierailija
4/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan ole koskaan kukaan mies sellaista sanonut. Eksän kanssa oltiin vuosikymmen yhdessä.

Itselleni asia ei ole lainkaan tärkeä. En edes odota mitään tuommoista, kunhan suhde toimii niin viis sanahelinästä.

Vierailija
5/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta vikaa hänessä ei sitten olekaan, mutta tuo asia syö naista niin maan perkeleesti. Ilmeistä varmaan on että hän ei muutoinkaan tunteitaan näytä.

-ap

No ei minunkaan. 28 vuotta yhdessä. Erilaiset ilot ja onnet meillä jokaisella.

Vierailija
6/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan . Naimisissa oltu 19 vuotta. Kehuin häntä viimeksi toissa päivänä miten komea ja kiihoittava hän vieläkin on. Vastaus oli: pakeni tuppisuuna ulos.

Vierailija
7/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole oppinut kotoaan sitä miten tunteitaan voi näyttää?

Osaako hän kuitenkin teoillaan osoittaa välittämisensä? Kuten vaikka niin, että tekee asioita avuksesi.

Vierailija
8/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole.

Vierailija
9/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat sen kyryvän syvälle kurukkuun ja nieleet kunnolla! Eiköhän sitten ala asiat toimia! ;)

Hohhoijaa. Eiköhän tuo nyt ole ihan perusjuttuja jokaisessa suhteessa ja aloittaja kertoi jo, mikä on tilanne.

Vierailija
10/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette sitten päätyneet yhteen?

Vierailija
11/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooo, voi rassukkkaa. Onpa tyhmä mies.

Vierailija
12/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot ovat tärkeämpiä. Sen tietää jos on kohdannut ihmisen joka on pelkkää puhetta.

Vierailija
13/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan . Naimisissa oltu 19 vuotta. Kehuin häntä viimeksi toissa päivänä miten komea ja kiihoittava hän vieläkin on. Vastaus oli: pakeni tuppisuuna ulos.

Mulla eksä alkoi kehumalla ylpistyä ja itsekin kehua itseään. Minä sen sijaan en saanut edelleenkään osakseni kauniita sanoja, mikäli ei lasketa näitä ”mahdat olla ylpeä kun näin komean miehen olet itsellesi saanut” -kommentteja.

On ihan tosi juttu. :)

Vierailija
14/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko silti rakastavansa.

Vierailija
15/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi heti, kun ottaisit kunnolla suikkiin ja katsoisit hekuman hetkellä suoraan silmiin ja puristaisit  palleista.

muuten ei.

Vierailija
16/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu kaikki pelittää muuten, seksi on jees ja elämä muutoin mallillaan. Pienin teoin kyllä käy selväksi, ettei tuo ainakaan inhoa, mutta kun tarvisin niitä sanoja. Kehun häntä toisinaan, en jatkuvasti, ettei ahdistu, ei hän oikein osaa ottaa näitä komeaksi kehumisia vastaan.

-ap

Vierailija
17/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina toivovat tuollaista. Mutta kun mies sanookin niin, käy sillä lailla että nainen lähteekin etsimään muuta. Miehen ei pidä olla lässy, eikä palvoa naista, vaikka se olisi naisen toive. Minä naisena tiedän tuon, koska olen ollut tuollaisessa tilanteessa. Onneksi nyt viisaampana tajuan tämän. Siksi minulle on erittäin ok, että mieheni ei palvo tai kehu minua. Hän osoittaa rakkautensa ja välittämisensä teoilla, esim. laittamalla minulle hyvää ruokaa ja neuvomalla minua asioissa, mitkä ovat minulle parhaaksi. Hän on älykäs mies.

Vierailija
18/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooko silti rakastavansa.

No ei sano, ei koskaan spontaanisti. Joskus saa ynistyä takaisin niinmäkinsua :(

-ap

Vierailija
19/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teot tärkeämpää!

Voi sitä joku ihanaksi ja enkeliksi hehkuttaa ja puukkoa tulee, kun selkänsä kääntää.

Toki ymmärrän tunteesi tuossa. Varmaan vaan hänen luontonsa ja tapansa sitten ettei osaa luontevasti kehua.

Vierailija
20/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisi heti, kun ottaisit kunnolla suikkiin ja katsoisit hekuman hetkellä suoraan silmiin ja puristaisit  palleista.

muuten ei.

Höpöhöpö, toi ei kyllä toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi