Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt poltan tupakan niin haiseeko se

Vierailija
07.06.2013 |

11/2 tunnin kuluttua tupakoimattoman nenään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivissa ihmisissä on sellainen pinttynyt tympeän tunkkainen perushaju, jonka tupakoimaton aina haistaa. Puolitoista tuntia sitten poltettu tupakka ei haise samalla tavalla pahalle kuin juuri poltettu, mutta tuo perushaju ei häviä minnekään jos tupakoit säännöllisesti.

Vierailija
2/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei saisi haista? Jos siis olet aikuinen? Jos taas olet raskaana, niin siinäkin tapauksessa ihmetyttää että olet valmis kyllä tarjoamaan syntymättömälle lapselle röökin, muttet tunnustamaan sitä esim. neuvolassa. Siitäkö on kyse?

Ihme porukkaa nämä joille ratkaisevinta on mitä muut ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise. Syö myös purkkaa, varsinkin jos olet suuteluetäisyydelle menossa :)

Vierailija
4/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lääkäriin ja olen valehdellut etten polta , tai olen kyllä ollut nytkin viikon polttamatta mutta nyt tekis helvetisti mieli tupakkaa. Astmatutkimukset menossa.ap.

Vierailija
5/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tupakoimaton ja kyllä tupakoijan aina haistaa ihan selvästi, no mun hajuaisti on aika herkkä kyllä, mikä sinänsä on harmi.

Vierailija
6/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt polta, koska sulla tuollainen tutkimus edessä. Lisäksi kyllä sen lääkäri varmasti haistaa, noloa valehdella ja jäädä siitä kiinni.

Parhaiten hajusta pääsee eroon suuvedellä, esim. Listerine on hyvä.

Vierailija
7/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 11:46"]

Menen lääkäriin ja olen valehdellut etten polta , tai olen kyllä ollut nytkin viikon polttamatta mutta nyt tekis helvetisti mieli tupakkaa. Astmatutkimukset menossa.ap.

[/quote]

on aivan aivovapaata valehdella lääkärille. luuletko muuten ettei hän huomaa valehteluasi, heh heh. eikö tupakoijat tosiaankaan ymmärrä että tupakointi näkyy, kuuluu ja haisee niin ettei sitä voi olla huomaamatta???

Vierailija
8/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä lääkärille voi kertoa ihan rehellisesti ja se on jopa suotavaa. Voit sanoa suoraan että viikon kestit polttamatta ja nyt olit niin hermona että repsahdit. Itsellesi sinä ne tervat annat, et lääkärille. Lääkäri tarvitsee taustatiedot ja hankaloittaa vaan kaikkea jos potilas ei ole rehellinen. Ei lääkärille potilaan tupakointi henkilökohtaista haittaa aiheuta.

Vierailija
9/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietäähän se että ole 20vuotta polttanut ja nyt äskettäin lopettanut. ap.

Vierailija
10/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei,jos laitat hajuvettä,peset hyvin kätesi ja peset hampaasi,plus pastillia imeskelet.

Vierailija
11/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu. Minä olen ennen polttanut, haistan tupakan paremin kuin mieheni, joka ei ole koskaan polttanut. Meillä polttaa joku rappukäytävässä, minä haistan sen meidän eteiseen, mutta mies ei.

Vierailija
12/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mee ostamaan nikotiinipurkkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan