Jos nyt poltan tupakan niin haiseeko se
Kommentit (12)
No miksei saisi haista? Jos siis olet aikuinen? Jos taas olet raskaana, niin siinäkin tapauksessa ihmetyttää että olet valmis kyllä tarjoamaan syntymättömälle lapselle röökin, muttet tunnustamaan sitä esim. neuvolassa. Siitäkö on kyse?
Ihme porukkaa nämä joille ratkaisevinta on mitä muut ajattelevat.
Ei haise. Syö myös purkkaa, varsinkin jos olet suuteluetäisyydelle menossa :)
Menen lääkäriin ja olen valehdellut etten polta , tai olen kyllä ollut nytkin viikon polttamatta mutta nyt tekis helvetisti mieli tupakkaa. Astmatutkimukset menossa.ap.
Olen aina ollut tupakoimaton ja kyllä tupakoijan aina haistaa ihan selvästi, no mun hajuaisti on aika herkkä kyllä, mikä sinänsä on harmi.
Älä nyt polta, koska sulla tuollainen tutkimus edessä. Lisäksi kyllä sen lääkäri varmasti haistaa, noloa valehdella ja jäädä siitä kiinni.
Parhaiten hajusta pääsee eroon suuvedellä, esim. Listerine on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 11:46"]
Menen lääkäriin ja olen valehdellut etten polta , tai olen kyllä ollut nytkin viikon polttamatta mutta nyt tekis helvetisti mieli tupakkaa. Astmatutkimukset menossa.ap.
[/quote]
on aivan aivovapaata valehdella lääkärille. luuletko muuten ettei hän huomaa valehteluasi, heh heh. eikö tupakoijat tosiaankaan ymmärrä että tupakointi näkyy, kuuluu ja haisee niin ettei sitä voi olla huomaamatta???
No kyllä lääkärille voi kertoa ihan rehellisesti ja se on jopa suotavaa. Voit sanoa suoraan että viikon kestit polttamatta ja nyt olit niin hermona että repsahdit. Itsellesi sinä ne tervat annat, et lääkärille. Lääkäri tarvitsee taustatiedot ja hankaloittaa vaan kaikkea jos potilas ei ole rehellinen. Ei lääkärille potilaan tupakointi henkilökohtaista haittaa aiheuta.
Siis tietäähän se että ole 20vuotta polttanut ja nyt äskettäin lopettanut. ap.
ei,jos laitat hajuvettä,peset hyvin kätesi ja peset hampaasi,plus pastillia imeskelet.
Se vähän riippuu. Minä olen ennen polttanut, haistan tupakan paremin kuin mieheni, joka ei ole koskaan polttanut. Meillä polttaa joku rappukäytävässä, minä haistan sen meidän eteiseen, mutta mies ei.
Mikset mee ostamaan nikotiinipurkkaa?
Tupakoivissa ihmisissä on sellainen pinttynyt tympeän tunkkainen perushaju, jonka tupakoimaton aina haistaa. Puolitoista tuntia sitten poltettu tupakka ei haise samalla tavalla pahalle kuin juuri poltettu, mutta tuo perushaju ei häviä minnekään jos tupakoit säännöllisesti.