Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö miehesi pyynnöstä kaupassa jos sinun tekee esim jotain hyvää mieli?

Vierailija
20.07.2020 |

Jos et itse syystä X jaksa/pysty

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies käy yleensä mieluusti kaupassa  ja ostaa myös herkkujen lisäksi kaikki ruokatarvikkeet jos laitaan ostoslistaan valmiiksi suunnilleen mitä pitäisi tuoda.

No silloin kyllä purnaa, jos laitan samaan puutelistaa vaikkapa paketin Tampaxia tai pikkuhousunsuojia, niin sanoo niiden olevan sellaisia naisten ikiomia juttuja jotka mun pitäisi itse ehdottomasti ostaa. Siis kyllä hän nekin sitte yleensä lopulta tuo, mutta ison purnauksen kera.

Mä en laita hakemaan tampaxeja tms, koska tiedän ettei se niitä osaa ostaa. Yhdelle kaverille on tuotu tenoja yösiteiden sijaan.

Herkkuja kyllä hakee, on muutenkin tosi ihana mies.

Toosaa kinuaa, muttei tiedä anatomiasta mitään. Varsinainen järjen jättiläinen.

Vierailija
22/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan meillä kauppakäynnit, sillä liikun jo työnikin takia paljon. Mies taas työskentelee kotona ja ei käy oikeastaan koskaan kaupassa. Meillä on aina kaikkea ja liikaakin minun ostosten takia.

Eli en koe edes tarvetta kysellä pyytää miestä käymään kaupassa. Kauppaan on 4,5 km matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai I ❤ Him!

Vierailija
24/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mies käy kaupassa jos vain vihjaakaan että tekisi mieli jotain erityistä mitä ei ole kotona nyt. Haluaa hemmotella minua.

Jotain herkkuja pyydän hakemaan käytännössä vain jos olen sairas. Usein kysyy heti jos sairastun halusiko hän jotain kaupasta minulle. Jos mies syö iltapalaa niin aina kysyy tekeekö minullekin leivän jne.

Toisaalta minä teen yleensä perheelle ruuat. Ja teen miehelle eväät töihin aina valmiiksi muuta kuin aamulla ottaa rasian jääkaapista.

Meistä kumpikin haluaa hemmotella toista.

Minusta yhteiselämä jossa ei vahingossakaan hemmotella toista tai haluta tehdä toiselle hyvää kuulostaa kurjalta, miksi olla yhdessä jos siitä ei tehdä kummallekin positiivista asiaa?

Vierailija
25/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy ja jos käykin tuo vain  kaljaa lenkkimakkara ja lihapiirakoita .Hoidan kaupassakäynnin  aina . EI mies erota edes persiljaa ja tilliä toisistaan. 

Vierailija
26/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silläkö tavalla, että olisimme molemmat kotona ja pyytäisin häntä lähtemään kauppaan vaikka itsekin voisin? 

No ei helvetissä tulisi edes mileeeni 😂

Vierailija
27/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy, koska tietää mitä saa jos käy tai mitä jää vaille jos ei käy.

Vierailija
28/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy. Ei tarvii kyĺlä edes pyytää, vaan hän tuo muutenkin. Meiltä 11 km lähimpään kauppaan.

Vierailija
29/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis silläkö tavalla, että olisimme molemmat kotona ja pyytäisin häntä lähtemään kauppaan vaikka itsekin voisin? 

No ei helvetissä tulisi edes mileeeni 😂

Onhan täällä joku täysjärkinenkin.

Mikä 100% invaliditeetti näillä on jotka eivät jaksa itse liikkua edes omia mässyjään hakemaan? Hyh.

Vierailija
30/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala mitä vätyksiä. Ja joku tossumies vielä pikkuapulaisena.

Vierailija
31/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy mulle mielellään kaupassa, tulee onnelliseksi siitä että saa tehdä päivästäni paremman.

Sama toisinpäin, jos hän sieltä jotain kaipaa niin mielelläni haen.

Vierailija
32/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kovin nuoria aikuisia? Olen itse 56v ja ei tule mieleen ikinä mitään herkkuja syödä. No jouluna kaikille joulusuklaat.

Vierailija
33/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja mies hoitaa meillä kaupassa käynnin muutenkin 95% koska itse en tykkää käydä kaupassa 😄

Vierailija
34/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Kumpikin hankkii herkkunsa itse. Muutenkin parempi, ettei mies käy kaupassa. Tekee niin paljon heräteostoksia ja ostaa turhia juttuja.

Vierailija
35/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hän käy. Perjantaina hän toi töistä tullessaan pyynnöstäni xl-kondomeita, koska olin lähdössä "tyttöjen iltaan". Ihanan kiltti mies. 

Vierailija
36/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi te niitä ukkojanne juoksutatte tarkalleen?

Toimiiko myös toiseen suuntaan "Kulta, hakisitko Motonetistä X, kun mä en viitti. Ja tankkaa auto samalla. Kiitos, pusipusi"?

Ja tuollaista hyppyyttämistä sitten viikoittain.

Vierailija
37/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä matalat energiatasot. En tiedä mitä enää sanoisi.

Vierailija
38/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko myös toiseen suuntaan "Kulta, hakisitko Motonetistä X, kun mä en viitti. Ja tankkaa auto samalla. Kiitos, pusipusi"?

Toimii niin, että minä mm. pesen kaikki hänen pyykkinsä ja teen meillä aina ruuat. Ja myös huolehdin että hänellä on aina ruokaa ottaa myös töihin evääksi. Näin on mennyt yli 30 vuotta, eli kyllä sillä tulee pari kauppareissua viikossa maksettua takaisin, eikö?

Meillä siis mies hoitaa kauppareissut ylipäätään lähes kokonaan, ei ole meillä kyse jostain "mieliteoista".

Vierailija
39/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käy, meillä tehdään ruokatilaus kerran viikossa ja ne tulee kotiinkuljetuksella. Herkuttelu tarkoittaa meillä pähkinöitä, juustoja ja oliiveja ja niitä on aina kaapissa.

Jos joskus nyt tekee mieli vaikka jäätelöä niin sitten kävellään sitä ostamaan, lähimpää kauppaan on vajaa kilometri.

Vierailija
40/43 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii niin, että minä mm. pesen kaikki hänen pyykkinsä ja teen meillä aina ruuat. Ja myös huolehdin että hänellä on aina ruokaa ottaa myös töihin evääksi. Näin on mennyt yli 30 vuotta, eli kyllä sillä tulee pari kauppareissua viikossa maksettua takaisin, eikö?

Meillä siis mies hoitaa kauppareissut ylipäätään lähes kokonaan, ei ole meillä kyse jostain "mieliteoista".

No tuo on eri asia, että kauppalistalle lisätään jotain ja se joka käy kaupassa tuo samalla. Tai että on selkeä työnjako kuten teillä.

Mutta ketjussa ilmeisesti oli ihmisiä joilla puoliso juoksee kaupassa nyt heti tänään, kun prinsessa ei saa omaa persettään ylös sohvasta.