Onko sinulta koskaan varastettu mitään?
Niin onko viety kadulla laukkua tai murtauduttu kotiisi ja varastettu tavaraa tms. Jäikö tekijä kiinni ja saitko omaisuutesi takaisin?
Kommentit (30)
Istanbulissa taksikuski nappasi lompakon kädestä etsiessäni sopivaa rahaa ja otti itse. Jälkeenpäin huomasin myös 50€ setelin puuttuvan. No, ehkä hän tarvitsi sitä enemmän kuin minä.
Pojan tuliterä, 3 pv vanha polkupyörä juna-asemalta.
Tyttären Raybanit näppärällä ”oho, anteeksi, että törmäsin”- kikalla.
Ja kotiini murtauduttiin, kun lähdin ulos syömään. Murtohälystä ja siitä, että poliisi oli paikalla vartissa, huolimatta ehtivät varkaat rikkoa hälylaitteet, murtaa kassakaapin ja viedä koko sen sisällön, käteistä, perintökorut, jne.
Ketään näistä ei ole saatu kiinni.
Kaksi polkupyörää, kerran oli varastettu pyörästä polkimet.
En tehnyt rikosilmoa vaan kärsin itse tappiot.
Kotiini ei kai sisälle ole murtauduttu, mutta ulkorakennuksesta vietiin lapseni rattaat muutama vuosi sitten.
Huomasin asian, kun olisin antanut ne jonnekin. Kyselin sukulaisilta, että olinko antanut ne jollekin. Kukaan ei ainakaan sanonut saaneensa niitä eikä itsellä ole muistikuvaa, että olisin antanut ne jollekin. Muuta vietävää paikassa ei olekaan, paitsi muovisankoja ja polttopuita. Ehkä jokin pesurikin joskus, mutta sen toiminta on jo vähän kyseenalainen. Eikä kyse ollut murtautumisesta vaan haan avaamisesta. Lukkoa ovessa ei ole.
Yksi jäkiskundi varasti peppuneitsyyteni, jonka olin varannut futarikund(e)ille...
T: Niko Petteri
En tiedä.onks järkee varastaa arvotonta krääsää niiden ketkä epärehellisii..Eipä oo ikinä mitään mut yritän olla varovaine..
Vanhemmiltani varastettiin pyörä ulkovajasta.
Ikää 56 vuotta ja huomasin noin vuosi sitten, että multa on varastettu elämä. Voinko saada uusinnan?
Vierailija kirjoitti:
Yksi jäkiskundi varasti peppuneitsyyteni, jonka olin varannut futarikund(e)ille...
T: Niko Petteri
Kuka jauhaa tänne aina tuota nimiyhdistelmää?
Polkupyörä viety ainakin kaksi kertaa. Yhden pyörän sain takaisin, koska löysin sen kaupan pihasta noin puolen kilsan päästä katoamispaikasta. En silloin nuorena älynnyt tehdä asialle mitään, otin vai pyöräni siitä takaisin. Jälkikäteen on tullut mieleen, että jokuhan oli vaikka saattanut ostaa sen siltä varkaalta tietämättä varastetuksi, ja nyt hän jäi luulemaan, että hänen pyöränsä varastettiin. Toisaalta, ostajalla on kai myös vastuu siitä, ettei osta varastettua pyörää?
-