Sperma-allergia, hankalaa!
Lakattiin sitten käyttämästä kortsua kun hankin kuparikierukan... No, lyhyeksi jäi sekin ilo, oon alkanut nimittäin saada inhottavia allergiaoireita miehen spermasta :/ Kutisee, kuumottaa, turvottaa. Kun aloin ajatella niin muistin että exän kanssa oli joskus vähän samaa vaivaa kun käytin hetkisen aikaa pillereitä. Oireet menee ohi mutta siinä kestää kyllä tovi. Ja kortsuihin ei haluttais palata mutta ei tässä ehkä muutakaan vaihtoehtoa ole... Onko kellään kokemusta siitä että olis saanut sperma-allergian paranemaan esim. siedätyshoidolla tai muulla konstilla?
Entä mites raskaaksi tulo? Onko ollut ongelmia? Oon vielä liian nuori miettimään mitään lapsia mutta jotenkin ankealta tuntuu että se vaihtoehto olis jotenkin poissa pelistä typerän allergian vuoksi. En usko että mulla ongelma olisi se etten missään nimessä voisi ottaa riittävää määrää spermaa sisälleni, vaan enemmänkin se että jos mun kroppa näin ärhäkästi hyökkää sitä vastaan niin en tiedä onko siittiöparoilla paljon mahdollisuuksia... :D
Mulla on sama vaiva. Kondomilla on menty 10 vuotta. Meillä on kuitenkin sterilisaatio harkinnassa ja olemme sopineet, että tilanteen mukaan sitten toimitaan. Jos on pakko käyttää kondomia, sitten käytetään. Toisaalta ei spermaa ole ainakaan joka kerta pakko päästää sinne, missä sattuu. Kokeilimme tässä kerran, vieläkö vaivaa. Ei sillä yhdellä kerralla vaivannut, mutta gynekologi sanoi, että vaiva todennäköisesti palaa takaisin ajan myötä.