Kaveri Tinder?! Miksi sellainen ei ole olemassa?
Minusta on todella ikävää. Olen aika yksinäinen mutta silti varattu. Kaipaan niin paljon ihmisiä ympärilleni. Olen jo pitkään yrittänyt löytää kaveri sovellusta mutta kun ne on kaikki pelkkää deitti sovelluksia.
Eikö ihan oikeasti ole olemassa mitään kaveri juttua?? Meet up on ainut mutta hyvin epäaktiivinen sovellus, yhtä tyhjän päälle, varsinkin nyt Koronan aikana.
Kommentit (18)
Sille ei ole kysynytää.
Jos kysyntää olisi kai sellainen jo perustettu.
Perusta itse jokin yksinäisten seurahaku palsta tai vaikka "Tinder", sitten näet.
Siinähän on kysymyksessä loppujen bisneksestä, ei kenenkään ilmaisesta auttamisesta.
Kavereissa ulkonäkö kertoo vielä vähemmän kuin seurustelukumppaneissa.
Jos käy hyvännäköisen, mutta tylsän tyypin kanssa kahvilla, saa sitä halutessaan palkinnon.
Mitäs teet tylsän kaverin kanssa? Ja millä siitä pääsisi eroon? "Oli kivaa, mutta meidän välillämme ei selvästikään ole kemiaa." Hmm.
Kaverustumisella ei pääse rahastamaan samalla tapaa kuin seksillä. Se on surullinen juurisyy.
Bumblessa on bff, deitti ja joku bisnespuoli.
Oikeasti loistava idea. Jotta olisi oikeanlainen kaveri, on tärkeintä että on kiinnostunut samoista asioista. Voisi myös hakea ”yhden illan seuraa” eli vaikka kaveria leffaan, teatteriin tai johonkin tapahtumaan.
On niitä. Joku Vina tms. ainakin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Jos käy hyvännäköisen, mutta tylsän tyypin kanssa kahvilla, saa sitä halutessaan palkinnon.
Mitäs teet tylsän kaverin kanssa? Ja millä siitä pääsisi eroon? "Oli kivaa, mutta meidän välillämme ei selvästikään ole kemiaa." Hmm.
Niin no ehkä kaveri-Tinderissä ulkonäöllä ei olisikaan niin paljon merkitystä kuin mitä Tinderissä. Sisältö olisi tärkeintä.
Joskus lehdessä oli juttua, että Jenkeissä Tnderiä käytettäisiin juuri kaverin hakemiseen. Ihmiset kun vaihtavat osavaltiosta toiseen, niin voi olla ihan vieraalla seudulla ilman kontakteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no ehkä kaveri-Tinderissä ulkonäöllä ei olisikaan niin paljon merkitystä kuin mitä Tinderissä. Sisältö olisi tärkeintä.
Niin mutta millä sinä päättäisit mihin suuntaan sviippaat?
Jos se toinenkin tykkää viinistä ja matkustelusta? Tai sillä on koira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta millä sinä päättäisit mihin suuntaan sviippaat?
Jos se toinenkin tykkää viinistä ja matkustelusta? Tai sillä on koira?
Voi tietysti olla hankalaa, jos ei halua panostaa tai osaa kirjoittaa itsestään muuta kuin että tykkää viinistä ja matkustelusta.
Voisi ne Tinderiä kavereiden etsintään käyttävät mennä sitten sinne.
Facebookissa on tällaisia ryhmiä!
Vierailija kirjoitti:
on niitä
Kuten?
Miksei voi tinderistä hakea kavereita? Olen biseksuaali että siksikin näyn miehille ja naisille, mutta kyllä mä etupäässä juuri katselen sieltä ihmisiä joiden kanssa kaverina tulisi toimeen. Koskaanhan ei tiedä, jos myös seksuaalinen kiinnostus sitten syttyy. Yleensä ihastun aika harvoin ja se yllättää yleensä itsenikin, että minkälaiseen ja näköiseen ihmiseen se kohdistuu. En näe hirveästi väärää toimia näin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi tinderistä hakea kavereita? Olen biseksuaali että siksikin näyn miehille ja naisille, mutta kyllä mä etupäässä juuri katselen sieltä ihmisiä joiden kanssa kaverina tulisi toimeen. Koskaanhan ei tiedä, jos myös seksuaalinen kiinnostus sitten syttyy. Yleensä ihastun aika harvoin ja se yllättää yleensä itsenikin, että minkälaiseen ja näköiseen ihmiseen se kohdistuu. En näe hirveästi väärää toimia näin.
Niin siis miehissä en kyllä yleensä valitse niitä joista arvelen, että kiinnostun vain kaverimielessä, sillä oletan, että useimmat miehet hakee seksiä. Mutta naiset ei tavallisesti siitä suutu, jos sanoo olevansa lähinnä kavereita hakemassa.
Voisimmeko keskustella asiasta?