Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ritsapillu

Vierailija
06.06.2013 |

Mikä se on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt lähde sen tarkemmin selittämään, mutta sanoisin, että niitä kannattaa varoa, aika monestakin syystä

Vierailija
2/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluun tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on tietysti yksi niistä kaikista kauniista halvetantavista sanoista, joita suomalainen kansankulttuuri on tuottanut kieleemme. Liittyy alaikäisiin tyttöihin ja holtittomaan seksielämään. Ei siis vastuuttomiin aikuisiin miehiin, vaan merkitsee sitä, miten seksiä harrastavaa tyttöä voi nimittää tuosta noin vaan hänen sukupuolielimensä halventavalla nimellä.

Vierailija
4/14 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä tarkoita vaan...

Vierailija
5/14 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, miten jalat on suhteessa häpyhuuliin. eli kun siihen jää selkeä väli jalkojen sisäpuolelle, kuten ritsassa jolla voi ampua. Se on ritsapilli.

jos jalat ovat tiiviisti liki toisiaan huulien tienoilla sellainen ei ole ritsapillu.

Vierailija
6/14 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruusmaisemissa Kainuussa ritsapillu tarkoitti n. 30v fyysisesti aikuisten mutta henkisesti teinien miesten kyydissä istuvia yläasteikäisiä.

Vierailija
7/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mielletty minun nuoruudessani 14-16 v teineiksi jotka pyrkii liian innokkaasti lähtemään juuri aikuistuneiden miesten mukaan . Yksi tai pari kertaa eikä seurustelu tee nimitystä mutta jos on tavallaan jatkuvasti tyrkky niin on saanut nimityksen .

Vierailija
8/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mielletty minun nuoruudessani 14-16 v teineiksi jotka pyrkii liian innokkaasti lähtemään juuri aikuistuneiden miesten mukaan . Yksi tai pari kertaa eikä seurustelu tee nimitystä mutta jos on tavallaan jatkuvasti tyrkky niin on saanut nimityksen .

Tämä itse olin 17-18 ja puhuttiin pari vuotta nuoremmista tytöistä.

Vierailija
9/14 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritsapillu oli meidän aikana nuorityttö, joka jakoi persettä ja makasi kun lahna, eikä osaanut mitään.

Vierailija
10/14 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritsapillu on termi jota jo Elias Lönnrot käytti pissaliisoista. 

Vierailija
11/14 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset siiderivalaat

Vierailija
12/14 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nykyiset siiderivalaat

Tervehdys! Tuo on kyllä huono piirre naisessa; heidän sisemmät häpyhuulensa ovat rasvakudosta sisältämien ulkoisten huulien kokonaan peittämät. 

Vierailija
13/14 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvulla noita innokkaita ylä-asteikäisiä tyttöjä tunki autoon tanssipaikkojen parkkipaikoilla, toiset olivat enemmän tosissaan kuin toiset. Nykyään ei ole enää sellaisia tanssipaikkoja.

Vierailija
14/14 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli mieleen ritsapillusta vanha sanonta etusormen ennätys, kun pientä karkkirasiasta kaivettiin ja vähän niinku yhdellä sormella pientä pimpsaa kaivelisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan