Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani kihlautui kolmen kuukauden seurustelun jälkeen

Vierailija
20.07.2020 |

Aikuinen, paljon elämää nähnyt nainen, mies vaan on narsisti, mikä ei taatusti ole vielä tullut esille, tietenkään.
Onko velvollisuus kertoa, vai jättää kertomatta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sitä kertoa mutta seurauksista en tiedä. - Onneksi kihlautuminen ei vielä pakota mihinkään vakavampaan suhteeseen; vaikka toki on perinteisesti merkinnyt lupausta myöhemmin solmittavasta avioliitosta. Jos nyt kerrot, niin ainakaan ystäväsi ei päässe myöhemin sanomaan, että miksei kukaan edes yrittänyt varoittaa häntä; Ikäänkuin aina olisi selvää, että me sivulliset näkisimme ja huomaisimme sen kuka on vaikka sitten narisisti

Vierailija
2/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan ole velvollisuus, voit tehdä kuten parhaaksi katsot.

Jos kerrot, ei välttämättä kyllä usko. Minua varoitti exästäni hänen entinen vaimonsa.  Mutta ajattelin, että siinähän katkera jätetty yrittää pilata miehen uuden onnen, varsinkin kun mies oli paljon haukkunut exäänsä ihan umpikieroksi ja umpihulluksi. Kyllä se sitten vuoden-parin sisällä selvisi että mies oli just sellainen kun se exä sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sitä kertoa mutta seurauksista en tiedä. - Onneksi kihlautuminen ei vielä pakota mihinkään vakavampaan suhteeseen; vaikka toki on perinteisesti merkinnyt lupausta myöhemmin solmittavasta avioliitosta. Jos nyt kerrot, niin ainakaan ystäväsi ei päässe myöhemin sanomaan, että miksei kukaan edes yrittänyt varoittaa häntä; Ikäänkuin aina olisi selvää, että me sivulliset näkisimme ja huomaisimme sen kuka on vaikka sitten narisisti

Molemmat hehkuttaneet uutta onneaan, joten osasin odottaa kihloja viimeistään kesän lopulla. Häitä tuskin tarvitsee odotella edes jouluun saakka...

Ap

Vierailija
4/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen sanoa. On hänen oma asiansa mitä tiedolla tekee. 

Vierailija
5/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne miehet on narskuja, toisten onnesta kateellisille.

Vierailija
6/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että mies on narsisti?

Vierailija
7/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan ole velvollisuus, voit tehdä kuten parhaaksi katsot.

Jos kerrot, ei välttämättä kyllä usko. Minua varoitti exästäni hänen entinen vaimonsa.  Mutta ajattelin, että siinähän katkera jätetty yrittää pilata miehen uuden onnen, varsinkin kun mies oli paljon haukkunut exäänsä ihan umpikieroksi ja umpihulluksi. Kyllä se sitten vuoden-parin sisällä selvisi että mies oli just sellainen kun se exä sanoi.

Ohis. Ymmärrän, että kaikki eivät ole yhtä onnekkaista kuin minä siinä, että olen pystynyt ja voinut säilyttämään hyvät tai ainakin asialliset välit jokaisen ex-kumppanini kanssa. Ei heitä toki kovin montaa ole. Mitään pakottavaa tai velvoittavaa syytä tähän ei ole. (Esimerkiksi minulla ei ole kenenkään kanssa heistä jälkikasvua) Mutta nyt itse asiani: Minuta jonkinlaisten hälytyskellojen pitäisi tai ainakin toivoisin soivan jos korjaan kun kumppani(ehdokas) ei halua sanoa tai kertoa ex-kumppan(e)istaan mitään hyvää. Tuskin edes neutraalia. - Jos siis heistä nyt muutoin olisi sanottava jotain.

Ymmärrän, ettei moni ole valmis, eikä tarvitsekaan olla valmis sanomaan heti ja välittömästi suhteen päätyttyä. Mutta jos aiempi suhde on kestänyt vähänkin pidemmän aikaa, sanotaanko vuoden tai yli ja kun sen päättymisestä on kulunut, jonkin verran aikaa, tai kuten sanonta kuuluu kunnes pöly on ennättänyt laskeutua, niin ellei sittenkään pysty sanomaan mitään hyvää saati neutraalia, niin olisin tai toivoisin itse voivani olla "hieman" varuillani.       

Vierailija
8/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä tossa on? Tossa ajassa olisi ehtinyt jo avioon ja samaan lapsen aluilleen.

Vierailija
9/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella mahdotonta sanoa kuka on narsi ap vai tuttava.

Vierailija
10/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmeellistä tossa on? Tossa ajassa olisi ehtinyt jo avioon ja samaan lapsen aluilleen.

Kiireessä ja hätäillessä ei tule kuin..saanen sanoa kusipäitä. - Vaika paha se on sanoa, että mikä aika on oikea, jotta saattaisi mennä kihloihin, saati naimisiin. Mutta jos haluaa avioon saati haluaa (uuden)kumppaninsa kanssa jälkikasvua, niin on hyvä tiedostaa silloin kun oikein rakastunut ehdottoman ihastunut, jolloin toisessa tuntuu kaikki vain täydellsieltä tai vähintään hyvältä , mitä avioon meno tai yhteisen jälkikasvun saaminen tarkoittaa.

Mies 30+  ja sinkku, joka ei ole eläessään ollut parisuhteessa  

Vierailija
11/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet tuntenut tämän tuttavasi uuden kumppanin? Mistä tiedät hänen olevan narsisti?

Itse menin kihloihin vähän yli 1 kk seurustelun jälkeen. Ei ole narsisti minun puolisoni.

Vierailija
12/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä, mies, teki saman 38-vuotiaana eron jälkeen. Alle vuodessa oli sovittu hääpäivä ja ostettu uuden kumppanin mieleinen talo, kun tämä muuttikin mielensä ja lähti lätkimään.

Noin 40 0000 paloi siinä laastarissa.

Vierailija
13/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä kanssa alko suunnittella häitä 2 viikon tapailun jälkeen. Häitä ei koskaan tullut eikä edes kihloja koska ukko ei osannut pitää persoonallisuushäiriötään piilossa. Kannattaa kysellä kaverilta miten menee ja kuunnella herkällä korvalla.

Vierailija
14/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet tuntenut tämän tuttavasi uuden kumppanin? Mistä tiedät hänen olevan narsisti?

Itse menin kihloihin vähän yli 1 kk seurustelun jälkeen. Ei ole narsisti minun puolisoni.

Tunnen hänet valitettavasti riittävän hyvin. Manipuloiva, tunnekylmä hyväksikäyttäjä, enkä halua olla missään tekemissä. Harmittaa vaan tämän nuorikon puolesta.

Ap

Vierailija
15/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin kihloihin n 3 viikkoa tapaamisesta ja naimisiin 9kk tapaamisesta. Nyt ollaan oltu yhdessä 15v

Vierailija
16/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä kanssa alko suunnittella häitä 2 viikon tapailun jälkeen. Häitä ei koskaan tullut eikä edes kihloja koska ukko ei osannut pitää persoonallisuushäiriötään piilossa. Kannattaa kysellä kaverilta miten menee ja kuunnella herkällä korvalla.

Tämä taatusti osaa sen. Antaa sisimmästään toiselle mahdollisimman vähän. Pahinta hänen käyttäytymisessään liiton ulkopuoliset suhteet, koska seksi nyt vaan on seksiä ja se vähän niinku kuuluu hänelle, etuoikeutetulle. Kumppanilla menee vuosia tuon tajuamiseen.

Vierailija
17/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mentiin kihloihin n 3 viikkoa tapaamisesta ja naimisiin 9kk tapaamisesta. Nyt ollaan oltu yhdessä 15v

Ei se nyt mikään merkki ihmisen narsismista ole tuo nopea pariutuminen, mutta narsistille se on. Punaisten lippujen pitäisi liehua, jos molemmat ovat kolmannella kierroksella ja liuta alaikäisiä lapsia.

Vierailija
18/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena haluaisin kaikki tiedot, ei sillä että miestä haluaisi lytätä vaan oman turvallisuuden vuoksi. Voi olla että miehet suhtautuvat erilailla eri naisiin, mutta tietyt piirteet voivat tulla esiin myöhemmin, jos on oikeasti narsisti.

Vierailija
19/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen perusteella mahdotonta sanoa kuka on narsi ap vai tuttava.

Ei kumpikaan.

Ap

Vierailija
20/25 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni kihlaukseen 4 viikkoa ja häihin vuosi, esikoinen syntyi sitten 10 kk päästä. Nyt ollaan oltu 20 v yhdessä. Ja tämä mies on narsisti, olen toki ymmärtänyt sen vasta hiljattain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi