Onko teillä näytön lukitus päällä puhelimessa?
Onko näytön avautuminen suojattu salasanalla?
Laitoin nelinumeroisen salasanan Huaweihin (y5) ja ei kai sitä salasanaa pidä joka välissä käyttää?
Nimim. Ensimmäinen älypuhelin.
Kommentit (15)
Tietysti on lukitus enkä kerro koodia edes perheenjäsenille.
Kyllä se pin koodi pitää antaa joka kerta, kun näyttö lukittuu. Lukitukseen menon voi itse asetuksista määritellä. Joku oletusasetus siellä varmaan jo on. Minulla taitaa olla pari minuuttia, turvallisuuden kannaltahan se lukitus on. Ei koodin syöttö vaikeaa ole. Sormenjälkitunnistustakin voisi käyttää, mutten ole sitä halunnut käyttää.
Kyllä on näytön lukitus. Eikä edes siksi, että minulla olisi puhelimessa mitään salaisuuksia, vaan siksi, ettei vahingossa tee omiaan, jos näyttöön vahingossa koskee. Tosi kiva kun huomaa, että pomolle on lähdössä joku hjkhöhgöhuunhuövh öjö-viesti tai vaikka galleriasta lähtee kuvia ihan satunnaisesti jakoon.
On lukitus. Oon kuitenkin säätänyt sen niin, että jos en käytä puhelin 15 minuuttiin niin se menee lukkoon. Eli ei tarvitse jatkuvasti olla laittamassa sitä koodia.
Kyllä on. Lukitusnäytössä on kuitenkin sähköpostiosoitteeni siltä varalta jos kadotan puhelimeni.
Siis jos joku rehellinen puhelimen löytää ja haluaa palauttaa sen minulle.
Mulla on suojakotelo, jossa tekninen kansi puhelimessa. Kun se menee kiinni, menee myös näppäinlukko päälle. Muutoin näppäinlukko menee pälle 15 sekunnissa jos en näppäile mitään sinä aikana.
On päällä, lukitus on asetettu olemaan pois päältä kotona, jotta sitä ei tarvitse koko ajan näppäillä.
Eipä ole päällä. Olisi ehkä järkevää laittaa, mutta en ole viitsinyt.
Kyllä työsuhdepuhelin ja työpaikka edellyttää. Niin olen kyllä pitänyt aikaisemmissakin.
Voithan laittaa siihen sormenjälkitunnistuksen myös. silloin on helppo ja nopea avata.
On ollut jo viimeiset 15 vuotta. Sormenjäljellä aukeaa nopeasti.
On, koska puhelin soitteli itsestään laukussa ollessaan. Eipä tapahdu enää.
On päällä. Avaan 99% ajasta sormenjäljellä eli käytännössä se avaaminen käy automaattisesti kun otan puhelimen käteen.
En pidä älypuhelinta mukana , kun lähden asioille jotain, otan vanhan
Nokia 105 jos tarvitsee soittaa. Pidän älypuhelimen pois päältä ,kun en ole kotona