Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PUHELIN KAMMO!!!!!!!!!!

Vierailija
20.07.2020 |

Aina kun pitää soittaa jonnekin ,mahaa alkaa koskea. muita? miten eroon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä pääse kuin soittamalla. Voit vaikka kirjoittaa ylös mitä pitää sanoa.

Vierailija
2/7 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on aina ollut inho puheluita kohtaan, vaikka niistä useimmiten selviydynkin hyvin. Olen tekstari-ihminen.

Minulla ei ole minkäänlaisia ongelmia kasvotusten keskustelemisessa, mutta puhelut ovat aina kovin jäykkiä ja epämiellyttäviä. Pakkopullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä pääse kuin soittamalla. Voit vaikka kirjoittaa ylös mitä pitää sanoa.

Olen kyllä soitellut mutta se aina uudestaan tulee sama tunne :(

Vierailija
4/7 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mutta paras on (minulla) se, että vaan ottaa puhelimen ja soittaa. Jos alan etukäteen kovasti asiaa miettimään, tunne kasvaa vaan isommaksi ja kynnys soittaa nousee.

Vierailija
5/7 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni paniikki aina iskee puhelinkeskusteluissa. Varsinkin silloin, kun ei ole tuttava vastassa.

Vierailija
6/7 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinkammosta pääsee siedättämällä itsensä siihen. Luuri vain kouraan ja puhumaan.

Vierailija
7/7 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita paperille asiasi ja muutamia vastausvaihtoehtoja, jos asiasi sitä vaatii. Itse teen näin. Eihän se kammo sillä katoa, mutta saanpahan asiani edes hoidettua. Onneksi nykyisin voi monet asiat hoitaa netin kautta tai sähköpostilla.