Koska tajusit laihtuneesi?
Monestihan menee niin, että kun laihtuu, niin pää ei pysy mukana ja sitä tuntee itsensä yhä ylipainoiseksi. Olen laihtunut normaalipainoon (163/55) jo kymmenen vuotta sitten (olin yläasteella jo yli 80 kg), mutta silti elänyt lihavana.. Kunnes:
Sain kassillisen vaatteita kaverilta. Olen aina pitänyt häntä hoikkana ja kaikki nuo vaatteet mahtui mulle oikein hyvin! Olen aina pelännyt tällaisia tilanteita, kun yleensä tuloksena oli vain pettymys.
Olen iloinen.
Kommentit (5)
Antoiko kaveri vielä vaatteet kun ei enää mahdu sille, tuplahyvät viilikset!
Toista viikkoa sitten kun tulin katsoneeksi itseäni hieman pitempään peilistä. Tajusin että sieltä ei katsokaan enää pönäkkä täti ihminen vaan suhteellisen hoikka ja elegantin näköinen nainen. Kasvot on vanhentuneet reippaasti rasvan hävittyä, mutta mieluummin katson tuota vanhempaa ladyä kuin pönäkkää lähiötanttaa.
Vierailija kirjoitti:
Antoiko kaveri vielä vaatteet kun ei enää mahdu sille, tuplahyvät viilikset!
Ei, kaverini ei ole lihonut, eikä mulla ole muutenkaan tapana kokea vahingoniloa moisesta vaikka olisikin. On enemmän semmoinen, että ostelee paljon ja oli tehnyt taas suursiivouksen vaatekaappiinsa välillä.
Hih, täällä ihan sama. Paras ystävä on pieni ja hoikka. Itse laihduin n. 40 kg 2.5 v. aikana eikä pää todellakaan pysy vieläkään mukana. Ostan edelleen välillä L-kokoa (kirppikseltä). ;) Ystävä kävi kylässä ja toi kaksi kangaspaitaa sekä pari neulepaitaa. En meinannut uskaltaa edes kokeilla, koska olin varma, etteivät mahdu yhtään. Olivat täysin sopivat, istuivat jopa! Uskomatonta. :D
*Tosin koronaläskiä on tullut ainakin 5 kg! :(*
Onneksi olkoon! Hieno suoritus :) ja vielä saanut pidettyä painon hyvänä!
Itse en ole kokenut kun en koskaan ole ollut ylipainoinen tai lihava, mutta aika yleistä tuo on että pää ei pysy ulkonäön muutoksen mukana. Ystävältä saatujen vaatteiden myötä itsetunto varmasti sai kivan kohennuksen, nauti uudesta kevyestä itsestäsi! :)