Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petetty enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
05.06.2013 |

On ehkä typerää hakea täältä neuvoja mutta olen ihan sekaisin!

Avomieheni ja lasteni isä petti minua kun nuorempi lapsi oli vasta kuukauden. hän petti minua saman naisen kanssa taas kuukauden päästä. Sen jälkeen aloin huomata hänen käytöksen olevan outoa ja puristin tiedon hänestä. (sain siis tässä vaiheessa tietää vasta ensimmäisestäkin kerrasta).

Annoin anteeksi, koska mies tuntui olevan niin kovin pahoillaan ja meillä on ollut aina hyvä olla yhdessä ja perheenä.

Mutta nyt...mies petti taas ja edelleen saman naisen kanssa...Itkee ja anelee takasi ja väittää tajunneensa että olen hänen elämän nainen ja että perhe on se, minkä hän haluaa pitää kasassa..Haluaisi myös mennä naimisiin todistaakseen kuinka tosissaan on.

Onko kenelläkään ollut samaa tilannetta, mitä olette tehneet? Olisi mukava kuulla kohtalotovereidin tarinoita. Olen vaan niin rikki!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et h*lvetti ota sitä takaisin!!

jos ei muna yhenkään kerran pysynyt housuissa,ei naimisiin menokaan sitä muuta!

älä ole kynnysmatto! nyt nainen itsekunnioitusta!

niin se minunkin " mies " lähti vieraan matkaan helmikuussa,eikä takaisin olisi tulemista! mä jäin 4 lapsen yh;ksi. 

tsemiä!

Vierailija
2/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa nyt ainakin väliaikaisesti. Et voi jatkaa noin, tiedät sen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan aluksi täytyy sanoa, että sinulla on mies, joka on uskomaton sika. Pahin mahdollinen aika pettää on silloin, kun perheessä on pieni vauva. Minusta se on sikamaisin teko ikinä. ja nyt kun kertoja on jo monta, niin niitä tulee aina vaan lisää vaikka miehesi lupaisi kuun taivaalta :/ Millaista miehesi käytös oli, kun aloit epäillä?

Todella raskas tilanne sinulla, mutta olisiko sinulle jossakin mies, joka oikeasti arvostaa ja välittää? Kovasti voimia!!!

Vierailija
4/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin pahoillani, mutta ei kannata jatkaa tuon miehen kanssa. jos on toistuvasti pettanyt ja yrittaa nyt esittaa etta avioliitto muuttaisi asian.. ei! ehdotan etta eroatte nyt ja jos han jotenkin saa itsensa kasaan ja mieheksi, vuoden paasta sitten harkitse yhteenmenoa ja avioliittoa. 

Vierailija
5/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös oli tosi etäinen ja outo... Ja kun sitä jatku niin ajattelinkin että ei ole muuta vaihtoehtoa kun että hän on pettänyt.

Tämä on tosi vaikeeta, lapset on vielä tosi pieniä ja tarvitsevat isäänsä! Mut sitten taas niinkun joku sanokin että älä rupea kynnysmatoksi ni mietin sitä että voinko minä ikinä saada itsetuntoani takasin hänen kanssaan.

Rakastan häntä, sille en voi mitään.. Mutta uskallanko enää luottaa  ja mietin vaan sitä et rikonko itteni täysin jos annan vielä mahollisuuden..

Vierailija
6/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin uskottomalle sialle anteeksi sen toisenkin ja mitä lopulta kävi?

Lähti se lopullinenkin järki... 

Vierailija
7/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on perseestä.

Vierailija
8/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan pettäminen jatkuu, vaikka aidosti katuukin tekemisiään, se on ristiriita hänen sisällä, haluaa kahta eri asiaa, perhettä, mutta yhtä paljon vapautta. Ei se ole mahdollista, en jaksanut, se vaan jatkui ja jatkui, jätin hänet, olin niin rikottu lopulta, kesti kauan saada itseni kuntoon. Olen pahoillani, en usko että teillä on tulevaisuutta, koita jaksaa ja olen hyvin pahoillani.

Vierailija
9/11 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tulis mieleenkään että mun mies pettäisi.mutta aiemmin mua on petetty 4 kertaa. Ei kannata olla tuollaisen miehen kanssa joka pystyy tekemään noin julmasti sulle.sä voit saada sen oikean vielä joka ei petä.ja lasten isänä miehesi pysyy ihan varmasti,ja on hienoa että heillä on isä yleensä olemassa ja välittää heistä vaikka asuisikin erikseen.lapsille huono ilmapiiri on pahe.paa kuin erillään asuminen.

Vierailija
10/11 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta voisi vielä mennä jonkinlaisen erheen piikkiin, mutta monta kertaa.. Ei.

Vierailija
11/11 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset kohtalotoveriesi kokemuksia? Kertomaan, että et ole ainoa petetty? Et varmaan ole, mutta: Miksi jäädä tuohon liemeen. Jos yhtään kunnioitat itseäsi, lähde tiehesi. Jos taas jäät siihen että sinua petetään koko ajan, älä ainakaan minulle valita.

ap