Mitä tiedät vhh-ruokavaliosta?
Olen huomannut,että kärkkäimmät vhh:n arvostelijat ovat niitä,jotka eivät edes
tiedä tästä ruokavaliosta mitään. Tällä aloituksella haluaisin ottaa tämän asian
esiin. En kaipaa mollausta tai kehua mihinkään ruokavalioon,vain sen haluan
tietää,että mitä sinä tiedät vhh-ruokavaliosta
Kommentit (10)
Tämän maan johtavat harhaoppisuuden levittäjät, Fogelholm, Schwab, Puska ja Uusitupa tekevät kaikkensa että tavaliinen kansa ei saisi selville totuutta VHH ruokavaliosta. He keksivät mitä mielikuvituksellisimpia väitteitä joiden perusteella syyttävät hiilihydraattitietoista ruokavaliota milloin mistäkin. Useimmiten täysin vailla logiikkaa. Suomalainen 'asiantuntija' on maksettu narri joka laukoo päättömyyksiä jotka lampaan lailla määkivä rahvas ottaa haltioituneena vastaan. Enemmistö ei ole sama kuin älymystö ja todellista tietoa ei ole THL:ssä.
Sen, että muista dieettivillityksistä poiketen se on vedonnut vahvasti myös aggressiivisiin miehiin. Sekä sen, että uskontohan siitä on tullut homeopatian tapaan. Vääräuskoisia herjataan ja uhkaillaan. Asiaa tuntemattomat luulevat tämän takia, että vhh on fundamentalismia, jossa ihmisen ainoa oikea ruokavalio on jääkarhun ruokavalio.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:43"]
Sen, että muista dieettivillityksistä poiketen se on vedonnut vahvasti myös aggressiivisiin miehiin. Sekä sen, että uskontohan siitä on tullut homeopatian tapaan. Vääräuskoisia herjataan ja uhkaillaan. Asiaa tuntemattomat luulevat tämän takia, että vhh on fundamentalismia, jossa ihmisen ainoa oikea ruokavalio on jääkarhun ruokavalio.
[/quote]
Jatkan omaa juttuani. Lukekaa sen edellä oleva kommentti, niin ehkä ymmärrätte kantani.
Mäkin tiedän kaiken oleellisen ja olen kokeillut läpi kaikki karppausmuodot, jotta löysin itselleni sopivimman.
Tiedän sen verran, että hiilarit voi tehdä elimistölle tuhojaan, varsinkin liika sokeri laskee immuniteettia ja vaikuttaa hormoneihin. Itse olen ollut vähähiilarisella dieetillä ja hormoniongelmat ovat helpottaneet minulla. Minulla siis pco, nyt finnejä vähemmän ja kuukautisetkin tulee edes välillä. Painoltani olen normaali. Eli VHH:lla voi olla hyötyjä. Muuta en oikeastaan tiedä.
Tiedän että VHH on tutkitusti tehokkain keino painonhallinnassa. Tiedän että VHH on tunnustettu virallisesti terveelliseksi II tyypin diabeetikkojen ruokavalioksi mm Ruotsissa. Tiedän, että tyydyttynyt rasva on sv-tautien osalta neutraalia ja sitä ei tarvitse pelätä. Tiedän, että Vhh ruokavaliosta levitetään aktiivisesti ja tarkoitushakuisesti valheita.
Aika pitkä lista tulis, jos rupeisin luettelemaan kaiken mitä siitä tiedän...
Mä en tiedä mitään, en edes tiedä mistä lyhenne tulee.
Kaiken oleellisen. Olen karpannut 4 vuotta, en ole kuitenkaan fanaatikko.