Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavan pukeutuminen

Vierailija
05.06.2013 |

Täällä kun on tyylitietoisia ihmisiä ja usein myös keskustelua lihavien vaatetuksesta, niin kysynpä neuvoa.

Kun legginsejä kauhistellaan, samoin monia muita vaatteita, niin antaisitteko vinkkejä miten oikeasti kannattaisi pukeutua ylipainoisena? Minä omaan kapeat hartiat, rintsikoidenkin ympärysmitta on vain 75, mutta siitä alaspäin sitten leveneekin kunnolla. Maha pullottaa kuin olisin raskaana, lantio on aina ollut leveä ja takapuoli ihan hanhipeppu. Ylipainoa 20kg ja tosiaan olisi siitä kiva päästä eroonkin, mutta nyt kun sitä on, niin pitäisi kuitenkin pukeutua jotenkin. Pahin kohta taitaa olla takapuoli, josta olisi jakaa vaikka monelle ja se pullottaa todella taaksepäin. Siihen maha , lantio ja reidet lisäksi, niin tursuan joka suuntaan. Koita siinä sitten pukeutua.

Laihdutusvinkkejä en kaipaa, kun siihen olisi kyllä keinoja monia. Motivaatio vaan puuttuu kokonaan enkä saa itseäni tsemppaamaan. Lisää en ole enää lihonnut, sen verran jaksan pitää kuria itselleni. Siispä niitä pukeutumisvinkkejä ottaisin mielelläni vastaan, jos täältä asiallisia sellaisia tänä iltana saisi ;)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Palaan vielä kertomaan, että viimeisistä linkeistä tykkäsin eniten tokasta, eli mustasta mekosta.

Tälläisen ostin itse Indiskasta aiemmin http://indiska.com/se/Mode/Kl%C3%A4nningar/DEE-SOLID/p/101934718BLACK

-ap

Vierailija
2/19 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei vaan päähän mahdu minkä takia nää mekot on järjestään hihattomia.

Onko se läskinen alli sitten kaunis näky?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihan ok vaatteita osa, mutta kun sieltäkin saa niitä legginsejä ja hameita yms. joita nyt käytän ja joita täällä aina parjataan;) Enkä sano jättäväni niitä näine hyvineni pois käytöstä, mutta haluaisin silti uutta näkökantaa, että mikä sitten oikeasti olisi hyvännäköistä?

-ap

Vierailija
5/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta evansilta "seksikkäät" alusvaatteet, ja mitkä tahansa tiukat housut, ja  avokaulanen pusero. Ihme jollet näytä hyvältä.

Vierailija
6/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kesällä jos haluaa pukeutua viileästi niin väljä mekko on paras vaihtoehto. Sullaku tuntuu olevan yläosa kunnossa niin avokauluksinen, hihaton mekko kenties kävisi. 

Vierailija
7/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja jos ei halua näyttää niinkuin olisi raskasna niin mekossa olisi huvä olla jonkinlainen vyötärö, jos se levenee suoraan rintojen alta niin ' raskaana' efekti vaan voimistuu

Vierailija
8/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi kuuntelet noiden leggingsvihaajien mielipiteitä! Pukeudu niin kuin itse haluat. Ei leggingseissä ole mitään vikaa, vaikka joku ei niistä tykkääkään.

Vierailija
9/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 20:56"]

Mä en ymmärrä, miksi kuuntelet noiden leggingsvihaajien mielipiteitä! Pukeudu niin kuin itse haluat. Ei leggingseissä ole mitään vikaa, vaikka joku ei niistä tykkääkään.

[/quote]

eiks legginsit oo helteellä tukalan kuumatki? Väljemmät housut vaikka kokopitkät pellavahousut on tyylikkäät ja viileät. 

Vierailija
10/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeillä on sellainen pieni ongelma että reidet hankaa tosi pahasti jos ei ole kangasta välissä. Sen vuoksi jonkinlaiset leggarit ovat aina suosittuja.

Itse olen opetellut muutaman perussäännön lihavana: Isotisissisille v-aukkko tai muuten avonainen sillä muuten näyttää siltä ettei ole kaulaa. Mekot eivät minulle sovi vaan kroppa pitää katkaista keskeltä, olenhan omena: iso perse, isot tissit ja ISO maha. Kapeat pitkälahkeiset housut niin saa pituutta lisää jne jne. 

Trinnyltä ja Susannahilta saa lisää vinkkejä: http://www.bodyshapecalculator.co.uk/trinny-and-susannahs-12-body-shapes

Vierailija
11/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 20:56"]

[/quote]

eiks legginsit oo helteellä tukalan kuumatki? Väljemmät housut vaikka kokopitkät pellavahousut on tyylikkäät ja viileät. 

[/quote]

No eivät ne kyllä nyt mitenkään niin erityisen kuumat ole. Tosin itse kyllä pystyn pukeutumaan kokomustaan vaikka millaisena hellepäivänä tukehtumatta kuoliaaksi.

Vierailija
12/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä. Hartiat on pienet ja pullonkaulat, joten kovin avonaiset kaula-aukot roikkuu rumasti päällä. Joitain on ihan ok. Mekko tai hame pelkästään on mahdoton juuri ton reisien hankautumisen vuoksi. Siksi käytän legginsejä. Sanoinhan, etten niistä ole luopumassa, mutta silti kaipaan uusia näkökulmia ja ideoita.

Pellavahousut olisi aika jees ja viileät, mutta ne rypistyy aivan liikaa. Lisäksi inhoan silittämistä. Myös takapuoli on mulle ongelma housuissa. Tuntuu, että pitäisi aina olla pitkä paita. Kireitä farkkulegginsejä käytän tunikoiden kanssa.

Lisää vinkkejä saa laittaa, vaikka aika hankala olenkin ;)

-ap

Vierailija
13/19 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pear tai bell on mun muoto, mutta mahan kanssa lisättynä, kääk.

-ap

Vierailija
15/19 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/19 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit uuniin.

Vierailija
17/19 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän monta suomalaista naista joka haluaisi pystymmän isomman pepun, meillä monella on lättänä perä ja ei se kauhean seksikäs ole. Älä peittele sun peffaa! Mä olen aika hoikka mutta silti reidet hankaa jos on kuuma, käytän monesti "pyörailyhousuja" tai sellasia mummoalkkareita joissa on lahkeet. Onhan se vähän kuuma, mutta ei hankaa.  

Vierailija
18/19 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mulla oli väljät ohuet kesähousut kesällä. Oli mukavan vilposet.

Vierailija
19/19 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit uuniin.

Tapa ittes.