Olen ehkä liian naiivi ja herkkä tänne mutta aina vaan järkyttää
miten ihmiset internetissä ja täällä palstalla kirjoittavat vaikka miten järkyttäviä viestejä, kuten vaikka haukkuvat kuolemansairasta ihmistä, ja menevät sen jälkeen nukkumaan ja elämään elämäänsä ilman sen kummempia omatunnnontuskia. Jäätävää suorastaan että olen saattanu vaikka tietämättäni jutella tälläiselle hirviölle oikeassa elämässä....
Kommentit (12)
Kyllä netissäkin on osattava käyttäytyä.
Mielenterveysongelmat ja pahoinvointi ovat yleisiä. Ymmärtäähän jokainen, ettei noilla kirjoittajilla ole kaikki inkkarit kanootissa kauniisti sanottuna.
Täällä on paljon persoonallisuushäiriöisiä, jotka ei nähtävästi saa minkäänlaista palautetta elämässään oman ajatusmaailmansa vinoutuneisuudesta. Luultavasti elävät itse niin mielisairaissa yhteisöissä, että kenelläkään ei ole kokemusta terveen ihmisen ajatusmaailmasta. Täällä sitten jakavat totuuksina hengentuotoksiaan ja yrittävät manipuloida muut uskomaan sen normaaliksi. Sellaiselle on turha selittää mitään tai saada ymmärtämään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat ja pahoinvointi ovat yleisiä. Ymmärtäähän jokainen, ettei noilla kirjoittajilla ole kaikki inkkarit kanootissa kauniisti sanottuna.
Ehkä. Itse olen saanut keskivaikean masennuksen, estyneen persoonallisuuden ja ahdistuneisuushäiriön diagnoosit, enkä silti ilkeile netissä enkä kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Itse olen saanut keskivaikean masennuksen, estyneen persoonallisuuden ja ahdistuneisuushäiriön diagnoosit, enkä silti ilkeile netissä enkä kasvotusten.
No sinulla nuo vaikeutesi ei ilmene pahoinvoinnin oksennuksena pitkin nettiä. Joillain ilmenee. Kyllähän siihen toki kasvatus ja sivistystasokin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paljon mtongelmia ja pahoinvointia enkä silti hauku toisten ulkonäköä tai ilku toisten epäonnea. Mikä on se mtongelmia, joka oikeuttaa tähän?
5% ihmisistä on joko sosiopaatteja tai psykopaatteja. Tämän luvun kun pidät mielessä, niin ei tarvitse läpi koko elämän jatkuvasti aina ihmetellä "en ymmärrä, miten joku pystyy käyttäytymään noin?"
Vierailija kirjoitti:
5% ihmisistä on joko sosiopaatteja tai psykopaatteja. Tämän luvun kun pidät mielessä, niin ei tarvitse läpi koko elämän jatkuvasti aina ihmetellä "en ymmärrä, miten joku pystyy käyttäytymään noin?"
Tämä on totta ja heitä avustavia apaatteja noin 12%. Silloin kun lähes joka viides ihminen on sosiopaatti, psykopaatti tai narsisiti tai jokin niitä avustava henkilö, on oikeastaan turha ihmetellä miksi joku on jotain. Pitää vain hyväksyä, että on todella pahoja ihmisiä. Heillä on avustajina ihmisiä, jotka ei koe pahuutta moraalisena ongelmana tai ongelmana lainkaan, niin kauan kun se ei kohdistu heihin itseensä. Sitten kun ymmärtää sen, se pitää vielä hyväksyä , että niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paljon mtongelmia ja pahoinvointia enkä silti hauku toisten ulkonäköä tai ilku toisten epäonnea. Mikä on se mtongelmia, joka oikeuttaa tähän?
Sanoinko, että oikeuttaa? No en. Totesin, että henkinen pahoinvointi siihen ajaa.
Onneksi täällä ei ole pakollista roikkua.
Ne ovat yksinäisiä ihmisiä. Tosielämässä harvassa yhteisössä on hyväksyttyä puhua hirveän rumasti toisista. Ei kukaan halua k-päätä kaveriksi. Jos minä vaikka työpaikalla alkaisin puhua niin kuin täällä monet, niin minusta tulisi oudoksuttu hylkiö.
No niinpä:( Itse olen kyllä kohdannut tällaisia ihmisiä ihan kouluissa ja työpaikoillakin, ja niitä tuntuu vielä suurin osa olevankin ainakin Suomessa:( Siis eka ollaan olevinaan ihan mukavia jne. ja yht'äkkiä haukutaankin,naureskellaan jne. porukalla joku maanrakoon todella kuvottavilla tavoilla ja saatetaan silti olla taas se juuri haukuttu kohdatessa mielinkielin, ystävällisiä, hymyillä jne. En luota enää kehenkään. Oksettavaa, ja siksi toivonkin eism.koronan yhä hoitlelevan koko ihmiskunnan tältä planeetalta, epäonnistunut laji kertakakikkiaan.