Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusvärit joita et vaan voi sietää?

Vierailija
19.07.2020 |

Minä en ainakaan siedä sitä LIVE:n punaista väriä. Näyttää kamalalta omassa tukassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma.

Vierailija
2/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sano etten voi sietää, jokainen toki laittaa päänsä sellaiseksi kuin haluaa. Mutta mä en vaan ole niin trendikäs ihminen, että tajuaisin sitä tämän hetken haaleanvaaleanpunaista villitystä. Ja sitä näkee ainakin omassa tuttavapiirissä ihan aikuisessa iässä olevilla hyvin koulutetuilla naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä mitään hiusvärejä, ne ovat turhia, kuormittavat luontoa, aiheuttavat syöpää...

Vierailija
4/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkiä

Vierailija
5/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen hiusväri.

Vierailija
6/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissankeltainen. Onneksi ei ole ollut missään vaiheessa mikään suosittu väri.

Vierailija
7/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt sano etten voi sietää, jokainen toki laittaa päänsä sellaiseksi kuin haluaa. Mutta mä en vaan ole niin trendikäs ihminen, että tajuaisin sitä tämän hetken haaleanvaaleanpunaista villitystä. Ja sitä näkee ainakin omassa tuttavapiirissä ihan aikuisessa iässä olevilla hyvin koulutetuilla naisilla.

Olin tulossa sanomaan tätä samaa!! Sekä hopeanvaalea että kullanvaalea voivat olla hienoja, persikkavivahteinen vaaleakin vielä jotenkin menettelee, mutta tuo hattarasta vielä vaaleampi hailakanpinkki on sellainen väri, mitä en oikein voi ymmärtää. Juuri kenelläkään se ei ole imarteleva ja sitä on sen verran monta vuotta jo nähty, että on niin epäomaperäinen valinta kuin olla voi.

Vaaleanvaalea tukka, joka taittaa siniseen on toiseksi rumin väri.

Vierailija
8/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sateenkaari värit hiuksissa ovat kuvottavia, varsinkin keski-ikäisillä naisilla.

Vierailija
9/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakan ruskea, en voi sietää.

Vierailija
10/10 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia niitä värejä, joita kampaajat henkensä pitimiksi tekevät asiakkailleen, kun ovat ensin haukkuneet oman luonnollisen värin hiirenharmaaksi tai maantienväriseksi. Katsokaapa ruotsalaisia, kellä siellä on tunkkainen musta, punainen tai violetti? Meidän pohjoismainen ohut hius on luonnostaan lasimainen ja kiiltävä, jota ei ole kellään muilla maailmassa. Sävy, jota ne luonnostaan korpinmustat hiukset omaavat puolestaan yrittävät värjäämällä saavuttaa.