Hiusvärit joita et vaan voi sietää?
Minä en ainakaan siedä sitä LIVE:n punaista väriä. Näyttää kamalalta omassa tukassa.
Kommentit (10)
No en nyt sano etten voi sietää, jokainen toki laittaa päänsä sellaiseksi kuin haluaa. Mutta mä en vaan ole niin trendikäs ihminen, että tajuaisin sitä tämän hetken haaleanvaaleanpunaista villitystä. Ja sitä näkee ainakin omassa tuttavapiirissä ihan aikuisessa iässä olevilla hyvin koulutetuilla naisilla.
En siedä mitään hiusvärejä, ne ovat turhia, kuormittavat luontoa, aiheuttavat syöpää...
Pissankeltainen. Onneksi ei ole ollut missään vaiheessa mikään suosittu väri.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt sano etten voi sietää, jokainen toki laittaa päänsä sellaiseksi kuin haluaa. Mutta mä en vaan ole niin trendikäs ihminen, että tajuaisin sitä tämän hetken haaleanvaaleanpunaista villitystä. Ja sitä näkee ainakin omassa tuttavapiirissä ihan aikuisessa iässä olevilla hyvin koulutetuilla naisilla.
Olin tulossa sanomaan tätä samaa!! Sekä hopeanvaalea että kullanvaalea voivat olla hienoja, persikkavivahteinen vaaleakin vielä jotenkin menettelee, mutta tuo hattarasta vielä vaaleampi hailakanpinkki on sellainen väri, mitä en oikein voi ymmärtää. Juuri kenelläkään se ei ole imarteleva ja sitä on sen verran monta vuotta jo nähty, että on niin epäomaperäinen valinta kuin olla voi.
Vaaleanvaalea tukka, joka taittaa siniseen on toiseksi rumin väri.
Kaikki sateenkaari värit hiuksissa ovat kuvottavia, varsinkin keski-ikäisillä naisilla.
Kaikkia niitä värejä, joita kampaajat henkensä pitimiksi tekevät asiakkailleen, kun ovat ensin haukkuneet oman luonnollisen värin hiirenharmaaksi tai maantienväriseksi. Katsokaapa ruotsalaisia, kellä siellä on tunkkainen musta, punainen tai violetti? Meidän pohjoismainen ohut hius on luonnostaan lasimainen ja kiiltävä, jota ei ole kellään muilla maailmassa. Sävy, jota ne luonnostaan korpinmustat hiukset omaavat puolestaan yrittävät värjäämällä saavuttaa.
Mun oma.