Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika-Apua! Miksikä sitä sanotaan kun vanha kansa kertoo eksyvänsä yhtäkkiä tuttuun metsään..

Vierailija
19.07.2020 |

Että niin kuin metsä haluaisi heidät eksyttää.. Todella huono selitys!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänpeitto

Vierailija
2/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänpeittohan se. Jännä ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutua metsänpeittoon

Vierailija
4/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiitos. Hauskaa illanjatkoa! :)

Vierailija
5/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia

Vierailija
6/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikyläni vanha haudankaivaja kertoi humalassa eksyneensä kotinsa edessä olevaan metsään. "Metsä" oli kaksi puuta. Kyseessä oli siis ilmeisesti tuo metsänpeitto. Luultiin, että umpikänni 😂

Vierailija
7/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiö on todellinen. Kerran on iskenyt metsässä jonka luulin tuntevani kuin omat taskuni. Suuntavaiston hetkellinen sekoaminen lienee kyseessä.

Vierailija
8/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörii kuin puolukka pillussa.

Vierailija
9/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia.

Vierailija
10/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiö on todellinen. Kerran on iskenyt metsässä jonka luulin tuntevani kuin omat taskuni. Suuntavaiston hetkellinen sekoaminen lienee kyseessä.

Minulle on käynyt ihan samoin, sieniretkellä lähellä lapsuudenkotiani. Lähdin kiertämään pientä mäennyppylää ja yhtäkkiä en enää tiennyt, missä olin. Luulin olevani menossa luoteeseen päin, mutta olinkin kiertänyt lähes 360 astetta ja palaamassa takaisin kaakkoon. Maisema näyttää toisesta suunnasta ihan erilaiselta, eikä pilvisenä päivänä saa edes auringosta vihjettä ilmansuunnista.

Vierailija
11/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt ihan samoin, sieniretkellä lähellä lapsuudenkotiani. Lähdin kiertämään pientä mäennyppylää ja yhtäkkiä en enää tiennyt, missä olin. Luulin olevani menossa luoteeseen päin, mutta olinkin kiertänyt lähes 360 astetta ja palaamassa takaisin kaakkoon. Maisema näyttää toisesta suunnasta ihan erilaiselta, eikä pilvisenä päivänä saa edes auringosta vihjettä ilmansuunnista.

Muurahaiskeot kasvaa useimmiten etelänpuolella, samoin sammaleet puun rungossa tietyllä puolella myös (nyt en yhtäkkiä muista millä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan