Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin saaminen on ihmisoikeus. Kuuluu terveeseen mielenterveyteen siinä, missä

Vierailija
19.07.2020 |

moni muukin asia.

Kummasti vaan kaikista muista ihmisoikeusasioista kovaa mölyä pitävät kukkahattutädit ovat tästä hiljaa. Eritoten miehillä on tässä vakava ihmisoikeuspuute.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. En tiedä mitään niin julmaa, kuin se, että nainen käyttää seksiä vallan välineenä miestä kohtaan.

Vierailija
2/26 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset saa sen enmpää! Miehethän van panee, joten aina saavat. Naiset ei  kunmiehet vaan paskiaiset omaa orgasmiaan hakevat. Nasiten pitäskin lakata olemasta kokonaan mesten kanssa - oppisivat saatanat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasket tarpeeksi rimaa, niin kyllä joku pubiruusu aina mukaan lähtee. Siinä sitä vain lykkimään.

Vierailija
4/26 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa ja kaikilta saa mutta kaikki ei saa kaikilta.

Vierailija
5/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei todellakaan ole ihmisoikeus.

Seksistä kieltäytyminen on.

Naiset eivät ole seksinukkeja miehille.

AP:n kaltaisille ihmisille olisi ilmeisesti ok, että naisia vastentahtoisesti pakotettaisiin kiintiöseksiin, eli ra*skattaisiin, vain jotta mies saa seksiä. Ja te vielä valitatte naisten moraalittomuudesta!

Kuvottavaa.

Vierailija
6/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kaltaisille ihmisille olisi ilmeisesti ok, että naisia vastentahtoisesti pakotettaisiin kiintiöseksiin, eli ra*skattaisiin, vain jotta mies saa seksiä. Ja te vielä valitatte naisten moraalittomuudesta!

Kuvottavaa.

Mitä ihmettä??? Aamun parhaat naurut!!! Kiitos siitä!!! Miten ihmeessä tällaisen johtopäätöksen teit?

Nopee googlaus, ensimmäinen osuma:

https://ihmisoikeudet.net/ihmisoikeudet/seksuaalioikeudet/

Että herätys...

Vierailija
7/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa.

Sinulla on oikeus kieltäytyä seksistä, mutta niin on kumppanillasikin oikeus hakea seksi muualta jos se ei kanssasi onnistu.

Vierailija
8/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän seksi kuuluu ihmiselämään. Entäs sairaalassa olevat potilaat kuinkas heidän seksitarpeet pitäisi tyydyttää.

Saako sairaanhoitajat auttaa?

Vierailija
9/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän seksi kuuluu ihmiselämään. Entäs sairaalassa olevat potilaat kuinkas heidän seksitarpeet pitäisi tyydyttää.

Saako sairaanhoitajat auttaa?

Miksei saisi? Tai maksulliset palvelut muuten? Kyllä näistä järkevissä piireissä käydään ihan asiallista keskustelua. Kieroutunut ilmapiiri tuollaisen kieltämisen suhteen nousee lähinnä moralistisesta, seksuaalisuutta halventavasti ja sen merkitystä vähättelevästi, käsittelevästä implisiittisesti uskonnollisesta taustasta.

Vierailija
10/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa.

Mitä ihmettä??? Aamun parhaat naurut!!! Kiitos siitä!!! Miten ihmeessä tällaisen johtopäätöksen teit?

Että herätys...

Tuolla ei missään sanota, että on ihmisoikeus SAADA seksiä. Lähinnä oleva kohta on ehkä ”Jokaisella on oikeus määrätä itse omasta kehostaan ja toteuttaa oman seksuaalisen suuntautumisensa mukaista seksuaalisuutta samalla kunnioittaen muiden oikeuksia”. Jos luulee, että tästä syntyy kenellekään VELVOLLISUUS antaa seksiä, niin hakoteillä ollaan, pahasti.

Oikeus oman suuntautumisen mukaisen seksuaalisuuden toteuttamiseen voisi tarkoittaa vaikkapa sitä, että sinulla on oikeus hakea haluamaasi seksiseuraa ja harrastaa sopivan seuran (eli halukkaan, koska toistenkin seksuaalioikeuksia on kunnioitettava) löydyttyä seksiä hänen kanssaan ilman että kukaan tulee vetämään turpaan.

Oikeus seksuaalisuuteen ei ole oikeus seksiin.

Vierailija
11/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa.

Että herätys...

Tuolla ei missään sanota, että on ihmisoikeus SAADA seksiä. Lähinnä oleva kohta on ehkä ”Jokaisella on oikeus määrätä itse omasta kehostaan ja toteuttaa oman seksuaalisen suuntautumisensa mukaista seksuaalisuutta samalla kunnioittaen muiden oikeuksia”. Jos luulee, että tästä syntyy kenellekään VELVOLLISUUS antaa seksiä, niin hakoteillä ollaan, pahasti.

Oikeus oman suuntautumisen mukaisen seksuaalisuuden toteuttamiseen voisi tarkoittaa vaikkapa sitä, että sinulla on oikeus hakea haluamaasi seksiseuraa ja harrastaa sopivan seuran (eli halukkaan, koska toistenkin seksuaalioikeuksia on kunnioitettava) löydyttyä seksiä hänen kanssaan ilman että kukaan tulee vetämään turpaan.

Oikeus seksuaalisuuteen ei ole oikeus seksiin.

Äläs nyt hermostu! Äläkä pistä sanoja ap:n suuhun. Ei hän kirjoittanut kenelläkään olevan velvollisuutta seksiin. Silmät auki, lukutaito kuntoon ja haarat kiinni, äläkä vaadi mieheltäsi seksittömyyttä, jos sinua ei itsekkäistä syistäsi kiinnosta. Kyllä se siitä.

Vierailija
12/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP!

Taas on joku saamaton mies valittamassa kun on itse niin saamaton elämässään. Ryhdistäytykää ja lopettakaa valittaminen!

Vierailija
13/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VMP!

Taas on joku saamaton mies valittamassa kun on itse niin saamaton elämässään. Ryhdistäytykää ja lopettakaa valittaminen!

Kuka tässä valittaa? Taitaa olla naiset jotka valittaa kun miehet hakevat parempaa seksiä muualta. Onneksi siihen valittamiseen ja seksin muualta hakemiseen kumpaankin on oikeus!

Vierailija
14/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia ilman seksiä, koska ei ole löytynyt sopivaa miestä enkä toisaalta saa mitään seksitarjouksiakaan eli ei ole tarvinnut edes kieltäytyä.

Kukaan ei siis edes yritä päästä kanssani panemaan.

Mihin voin mennä valittamaan tästä ihmisoikeusloukkauksesta?

Vierailija
15/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei saa mielestään riittävästi seksiä niin syy löytyy lähes poikkeuksetta peilistä. Se on sama osoite mihin pitää valitukset lähettää.

Kukkahattu-sedät ovat liian saamattomia että heistä kukaan kiinnostuisi joten tulevat tänne itkemään ”ihmisoikeuksista”.

Vierailija
16/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei saa mielestään riittävästi seksiä niin syy löytyy lähes poikkeuksetta peilistä. Se on sama osoite mihin pitää valitukset lähettää.

Kukkahattu-sedät ovat liian saamattomia että heistä kukaan kiinnostuisi joten tulevat tänne itkemään ”ihmisoikeuksista”.

Korkeakoulutus, monipuoliset harrastukset, talon remontointi, siivous, lastenhoito, huomioin erilaisin lahjoin ja yllätyksin, kehun ulkonäköä, teen ruokaa, ulkonäköni on ihan ok, hoidan pihaa ja autoa jne... mitä sieltä peilistä pitäisi nähdä?

Minulle on useasti esitetty ihan konkreettisia ehdotuksia seksiin liiton ulkopuolelta. Alkaa syyt kieltäytyä olla vähissä kun yli 10 vuotta tätä tullut kestettyä.

17/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosia ilman seksiä, koska ei ole löytynyt sopivaa miestä enkä toisaalta saa mitään seksitarjouksiakaan eli ei ole tarvinnut edes kieltäytyä.

Onko sulla ylipainoa ? Entä huolehditko hygieniastasi ? (Karvat,pesut ym.)

Vierailija
18/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutus, monipuoliset harrastukset, talon remontointi, siivous, lastenhoito, huomioin erilaisin lahjoin ja yllätyksin, kehun ulkonäköä, teen ruokaa, ulkonäköni on ihan ok, hoidan pihaa ja autoa jne... mitä sieltä peilistä pitäisi nähdä?

Minulle on useasti esitetty ihan konkreettisia ehdotuksia seksiin liiton ulkopuolelta. Alkaa syyt kieltäytyä olla vähissä kun yli 10 vuotta tätä tullut kestettyä.

Pari asiaa:

Onko käynyt mielessä että ehkä olet niin huono sängyssä ettei nainen saa teidän seksistä mitään irti? Tai että olette vain seksuaalisesti epäsopivia. Vaimosi saattaisi olla melkoinen villikissa sängyssä jonkun toisen miehen kanssa.

Jos vaimo ei halua seksiä, niin se johtuu lähes poikkeuksetta siitä ettei se ole hänen mielestään hyvää. Naiset jotka saavat omasta mielestään hyvää seksiä eivät lopeta sen haluamista ellei kyseessä ole sairaus tms.

Jos vaimosi on aiemmin saanut tajunnan räjäyttäviä orgasmeja kanssasi eikä enää halua seksiä, niin siihen on varmaan joku pätevä syy.

Pankkitilin koko tai että on yleisesti mukava mies ei tee kenestäkään hyvää sängyssä.

Vierailija
19/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari asiaa:

Onko käynyt mielessä että ehkä olet niin huono sängyssä ettei nainen saa teidän seksistä mitään irti? Tai että olette vain seksuaalisesti epäsopivia. Vaimosi saattaisi olla melkoinen villikissa sängyssä jonkun toisen miehen kanssa.

Jos vaimo ei halua seksiä, niin se johtuu lähes poikkeuksetta siitä ettei se ole hänen mielestään hyvää. Naiset jotka saavat omasta mielestään hyvää seksiä eivät lopeta sen haluamista ellei kyseessä ole sairaus tms.

Jos vaimosi on aiemmin saanut tajunnan räjäyttäviä orgasmeja kanssasi eikä enää halua seksiä, niin siihen on varmaan joku pätevä syy.

Pankkitilin koko tai että on yleisesti mukava mies ei tee kenestäkään hyvää sängyssä.

Kyllä hän on aikamoinen villikissa silloin harvoin kun syttyy ja saa monta orgasmia lähes poikkeuksetta (mutta joka ainut kerta vähintään yhden ja ei valehtele/esitä) kun meillä seksiä on.

Kyse ei ole siitä että hän katselisi muiden perään, olisi pettynyt minuun tai vastaavaa. Häntä ei vain ole seksi kiinnostanut vuosiin. Olemme keskustelleet ja käyneet terapiassa jo pitkään. Hän on omin sanoin sanonut että voisi ihan hyvin elää kokonaan ilman seksiä.

Hän on myös sanonut että nauttii seksistä aina kun sitä on, mutta hän ei vaan mitenkään pääse väkisin siihen tunnelmaan. Minä taas toisaalta en koe että minulla olisi oikeutta mitään vaatia. Mutta se kun vuosia sama tilanne jatkuu niin aika suuri vaikutus moneen asiaan sillä on. Mutta hei, ei minulla ole oikeutta voida seksuaalisesti hyvin, niinhän tämä menee.

Onko sulla käynyt mielessä että toimit todella törkeästi kun syyttelet ja haukut minua huonoksi sängyssä? Millä oikeudella noin teet? Tämä on oikeasti minulle ja jopa läheisilleni todella vaikea ongelma, minua loukkaa erittäin syvästi tuo mitä kirjoitit.

Että mitä minun pitäisi sieltä peilistä nähdä?

Vierailija
20/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ylipainoa ? Entä huolehditko hygieniastasi ? (Karvat,pesut ym.)

Ei ole ylipainoa eikä muutenkaan ulkonäössä mitään vikaa, iloinenkin olen.

En myöskään haise tms.

Jotkut miehet käsittääkseni luulevat, että naiset saavat tyyliin valita keneltä seksiä ottavat, mutta ei mua ainakaan edes yritä kukaan.