Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttaisitko asuntoon jossa ei tilaa pyykinpesukoneelle?

Vierailija
19.07.2020 |

Niin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei mahdu? Nykyisin on melko kapeita pesukonteita ja olen nähnyt niitä asennettavan myös keittiöön.

Vierailija
4/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin, jos taloyhtiössä olisi pesutupa. Minulla ei nytkään ole omaa pesukonetta. Eri asia olisi, jos minulla olisi esim. lapsia tai muusta syystä pyykkiä pitäisi pestä usein.

Vierailija
5/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tuollaisessa.

Alakerrassa pesula, sieltä saa vaatteet pestynä, silitettynä ja viikattuna parissa tunnissa.

Keittiökin oli melko olematon, mutta ruokahuoltoonkin löytyi ratkaisu talon kivijalasta.

Vierailija
6/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutupa lienee kuitenkin? Muuttaisin jos muuten nappikämppä.

Vierailija
7/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesutupa, niin muuttaisin.

Vierailija
8/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensijoittaja kirjoitti:

Miksi ei mahdu? Nykyisin on melko kapeita pesukonteita ja olen nähnyt niitä asennettavan myös keittiöön.

Monessa yhtiössä on nykyään pesukoneen asennus keittiöön kielletty. Ja jos pieni kämppä ettei kylppäriin mahdu niin harvoin keittiöönkään. En muuttaisi, inhoan talopesuloita ja kaiken maailman umpiparfymoituja sotkijoita ja varkaita.

Vierailija
9/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensijoittaja kirjoitti:

Aika yleistä monessa maassa, että pesukone on keittiössä. Esim briteissä ja saksa. Muutamalla kaverillakin on. Vanhempi taloyhtiö stadissa.

Vierailija
10/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos olisin sinkku, ja talossa olisi pesutupa tai naapurissa itsepalvelupesula, voisin muuttaakin, jos asunto olisi hinta/laatu-suhteeltaan minun tarpeitani vastaava.

Vierailija
11/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
12/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Ostin just kuun alussa uuden pesukoneen, joten tämä asunto saa vielä kelvata.

Vierailija
13/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä.

Vierailija
14/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin, jos taloyhtiössä olisi pesutupa. Minulla ei nytkään ole omaa pesukonetta. Eri asia olisi, jos minulla olisi esim. lapsia tai muusta syystä pyykkiä pitäisi pestä usein.

Jos taloyhtiössä on hyvä pesutupa, jossa on tehokkaat pesukoneet, kuivausrumpu ja kuivaushuoneet, niin silloin ei todellakaan ole tarvetta hankkia oma pesukonetta. Samoin jos taloyhtiössä on yleinen sauna, johon voi varata oman vuoron, niin silloin ei ole tarvetta semmoiselle pienelle saunakopille kylpyhuoneen yhteydessä. 

Vierailija
15/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutuvat ja yleiset pesulat on ok, jos itselle on ok ajatella, mitä muut ihmiset niissä pesee...

Vierailija
16/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi koirankoppiin. Jos sinne ei mahtuisi pesukone niin ei sinne mahtuisi sänkykään.

Vierailija
17/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Inhoan yhteisiä pesutupia ja kuivaushuoneita, haluan hoitaa pyykkäyksen omassa asunnossa. Opiskelijana toki kelpasi tuollainenkin kun asunnon piti ennen kaikkea olla halpa.

Vierailija
18/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun parhaillaan hki keskustassa asunnossa johon ei mahdu pesukonetta. Meillä on kuitenkin todella hyvä pesutupa pesulatason nopealla pesukoneella sekä kuivausrummulla. Kahden hengen kaikki viikon vaatteet, liinavaatteet sekä pyyhkeet ovat pesty ja kuivattu yhdellä 4-5h pyykkvuorolla. Sopii hyvin tehtäväksi esimerkiksi etätyöpäivän yhteyteen. Parasta on se että ahtaassa keskusta-asunnossa ei ole ikinä pyykkejä kuivumassa.

Vierailija
19/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Opiskelijana ja joskus alle kolmekymppisenä vielä meni. Nykyään en kestä niitä parfymoituja pesuaineita ja huuhteluaineita, joita ihmiset yliannostelee pyykkeihinsä. Jos edellinen pesijä on käyttänyt niitä, niin takuulla haisee seuraavankin pesijän pyykit. Jos vielä käytät eri hajuisia, mahtaa olla kamalalta kakofonialta haisevaa pyykkiä sen jälkeen. Mutta fakta on, että se haju ei sitten edes uudella pesulla välttämättä poistu vaatteista. Eli vaatteet saa pilalle pesutuvassa pesemällä ellei ite satu rakastamaan niitä voimaakkaasti hajustettuja aineita.

Vierailija
20/20 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Syynä muiden käyttämät hajustetut pesuaineet.