Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainoa, jonka mielestä tänä kesänä ollut tavallista enemmän kaikkia purevia ötököitä?

Vierailija
19.07.2020 |

On paljon paarmoja, itikoita ja erityisesti mäkäräisiä. Jos on vähänkin paikoillaan ja esim. sortsit jalassa, tulevat puremaan ja jalat paukamia täynnä :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt erityisemmin, mutta heinäsirkkoja on ollut todella paljon. En ole ennen nähnyt niitä, ainoastaan kuullut, mutta nyt ne ovat hypänneet melkein syliin. Viikon sisällä olen nähnyt jo todella monta. 

Vierailija
2/8 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihalla on kans. Samoin työpaikalle punkee sisään avoimesta ovesta kaikenlaista öttiäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä vaan! Riippuu varmaan paikasta? Itseasiassa täällä eteläisessä Suomessa merenrannalla on ollut tosi tosi vähän edes hyttysiä. Tänään ekaa kertaa paarma pääsi puraisemaan, edes niitä ei ole ollut juurikaan. Mäkäräisistä en ole tehnyt mitään havaintoa.

Vierailija
4/8 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäsiä on ollut siellä, missä ei yleensä ole paljoakaan.

Vierailija
5/8 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 10 vuotta tässä keskustassa ja ensimmäistä kertaa tänä kesänä on itikat hyökineet asuntoon. Kaapista löytyi tuollainen vanha pistokkeeseen laitettava karkoitin. Siinä on sellaisia vaihdettavia liuskoja. Ei sitä voi pitää kuin 15-20 minuuttia pistokerasiassa tai karkoittaa minutkin ulos.

Vierailija
6/8 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joutunut laittamaan puremiin viilentävää geeliä jatkuvasti ja näyttävät inhottavilta punaiset läiskät iholla :(

Vierailija
7/8 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni taas on ollut tavallista vähemmän, varsinkin hyttysiä tosi vähän. Todella vähän on myös ainakin täällä päin ollut kasvituholaisia (kirvoja, kirppoja, kaalikoita...).

Vierailija
8/8 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niitä taas ei ole ollut. Ei oo missään purtu eikä oo ötököitä edes näkynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi