Onko Suomessa selvä näkijää jolle voi laittaa ihan s-postia
Puhelut on aina tyyliin 3e/minuutti ja siinä hommassa mitään järkeä.
Kommentit (17)
Voi laittaa sähköpostia, kunhan ensin maksat palvelumaksun.
Olen selvä ja näenkin. Mitä haluat tietää?
Onko siinä hommassa muutenkaan järkeä? Vinkki: älä turhaa rahojasi kyseiseen shaibaan.
Ei, mutta sellaisiksi itseään kutsuvia huijareita tai höyrähtäneitä kyllä on jokunen.
On kyllä ja itsekin olen parilta "tulkinnan" tilannut aikanaan. Meiliosoitteita ei enää ole tallella enkä jakaisikaan. Olen itse tullut järkiini, niin miksi edesauttaisin toisia hurahtamaan huuhaahan.
Selvästi haistan siinä hommassa palaneen käryä.
Löysin heti useita hakusanoilla "selvänäkijä sähköposti".
Isoäitiäni lypsi aikoinaan tamperelainen selvänäkijä huolella. Vaikka ennustukset menivät pieleen kerta toisensa jälkeen, aina hän sortui uudestaan kysymään - ja tietysti myös maksamaan pienestä eläkkeestään.
Jos selvänäkijä jotain oikein osaa sanoa, niin vain ihmistuntemuksensa perusteella. Ihminen ei näe edes omaan tulevaisuuteensa saati jonkun toisen. Mielestäni on hyvä, että ei näe.
Näen edessäni kännykän ja kaksi kättä...sekä tietokoneen näppäimistön, hiiren ja yhden käden. Menikö toinen noista oikein?
T. Näkijä
Laita jokin yhteystietosi. Kerron hyvän.
Laita vaikka instatilisi tai joku väliaikainen sähköpostiosoite?
Laita mulle IG:n kautta viestiä niin kerron hyvän jolla olen itse käynyt
luminiaa2
Luuletko, että selvännäkijä vastaa sinulle ilmaiseksi sähköpostiisi.
Ei varmasti vastaa.
Se elää sillä huijaamisella, rahastaa joka sanasta.
Kokemuksen mukaan osa puhelinnäkijöistä on pelottavan oikeassa. Sitten taas osa ei. Se onkin, miten erottaa oikea näkijä valehtelijasta.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että selvännäkijä vastaa sinulle ilmaiseksi sähköpostiisi.
Ei varmasti vastaa.
Se elää sillä huijaamisella, rahastaa joka sanasta.
Se näytetään, mitä halutaan näyttää. Eli oikea selvännäkijä kävelee elämääsi oikealla hetkellä.
Raamatussakin varoitetaan tietäjähenkien luo menemästä. Jos haluat lähettää sähköpostia, voit varoittaa harjoittamasta moista noituustoimintaa ja tekemään parannuksen sellaisesta ja kääntymään Herran Jeesuksen Kristuksen puoleen.
*selvännäkijää. Puhelin tykkää laittaa aina välit yhdyssanoihin.