"Pitääkö" kaverin jokaisesta Instagram-kuvasta tykätä?
Kaveri laittaa itsestään viikoittain kuvia, ja olen kyllästynyt niihin. Itse kaveri on kiva, mutta kuvista en oikein tykkää. Ymmärtääkö kaveri kumminkin viestini jotenkin väärin?
Kommentit (16)
Kyllä mää ainakin tykkään koska tuen kavereitani. Paitsi jos kyse olisi jostain poliittisesta tms mistä en olisi samaa mieltä niin sitten en. Mutta ihan normikuvista tykkään aina.
Mun mielestä on lapsellista miettiä pitääkö jostain tykätä vai ei.
Tottakai. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Jos haluat että kaverit tykkää sinun kuvista niin kyllä.
Vastavuoroisuuttahan tämä elämä on.
Ei tietenkään. Itse en käy edes joka viikko Instagramissa. Tykkään sitten kerralla kavereiden viikon kuulumiset, sikäli kuin ne mainosten seasta löytyy.
Minä en edes seuraa Instagramissa kavereitani, joiden kuvista en ole kiinnostunut.
Facebookissa voin tykätä, mutta Instagramissa seuraan vain mielenkiintoisia kuva-aiheita oli se sitten ystävän tai jonku tuntemattoman ottama.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että kaverit tykkää sinun kuvista niin kyllä.
Vastavuoroisuuttahan tämä elämä on.
Eikö se ole vähän tyhmää, että tykätään kuvista vaikka ei niistä välttämättä tykkää. Mikä merkitys tuollaisilla vastavuoroisilla tykkäämisillä oikeastaan on?
Olen luullut, että Instassa seurataan mielenkiintoisten kuvien takia eikä pelkkien tykkäyksien takia.
Otan 1 000 - 2 000 valokuvaa kuukaudessa eikä ole tullut tarvetta julkaista yhtäkään kuvaa netissä.
Mä en tykkää Instassa enkä Facessa mistään vähänkään leuhkimiseen viittaavasta kuvasta enkä itsensä tai lasten esittelykuvista.
Maltti on valttia. Some sokaisee.
Jos et tykkää sen kuvista niin sekään ei enää tykkää sun kuvista!
Itse en siis julkaise ikinä kuvia
-ap
Heh. Eipä ole ikinä tullut mieleenkään tykätä velvollisuudesta. Tykkään vain ja ainoastaan kiinnostavista, tasokkaista kuvista. Seuraan instassa vähän yli kahta sataa ihmistä tai tahoa, tykkään päivittäin muutamasta julkaisusta.
Up