Nordea menny muuttaan maksutapaa? Vain sovellustunnistus?
Mitäs vi**ua tämä nyt on?
Yritän verkkokaupassa maksaa maksua Nordea tunnistautumisella, ensimmäisen vaiheen saan tunnistaa tunnuslukulaitteella, sitten se ei anna mitään mahdollisuutta valita jatkoa, alkaa pakottamaan mobiilitunnistautumista???
Kommentit (5)
No saa jatkettua laitteella. Katso ne ohjeet siitä, vaihtoehdothan on login, id, sign
Tuli myös keväällä vastaan yksi tuollainen kauppa. Muistaakseni hyväksyi luottokorttimaksun tunnuslukulaitteella vahvistettuna, suoraa verkkopankkimaksua ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuli myös keväällä vastaan yksi tuollainen kauppa. Muistaakseni hyväksyi luottokorttimaksun tunnuslukulaitteella vahvistettuna, suoraa verkkopankkimaksua ei.
Tuohan taas ei ole Nordean vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli myös keväällä vastaan yksi tuollainen kauppa. Muistaakseni hyväksyi luottokorttimaksun tunnuslukulaitteella vahvistettuna, suoraa verkkopankkimaksua ei.
Tuohan taas ei ole Nordean vika.
No jaa... Miksi Nordea hyväksyy palvelun, mitä ei voi käyttää sen tarjoamilla tunnistautumisvälineillä?
Ja ihan selkeästi koneen kautta html versiota käytän, en todellakaan halua joka vi*un ostoksen kanssa kännykkää räplätä.