Sinkkuillallinen -ohjelman miehet, huhh
Miten briteissä voi olla noin paljon laadukkaita miehiä sinkkuina? Lähtisin treffeille melkeinpä kaikkien tuossa ohjelmassa olleiden miesten kanssa!
Kukaan muu kiinnittänyt huomiota samaan?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla nuo ovat laadukkaita? Okei olen katsonut vain pari jaksoa, mutta ihan omasta kaveripiiristäkin löytyy laadukkaampia sinkkumiehiä.
Hyvännäköisiä ja mukavia. Kaikilla myös siisti ja houkuttelevan näköinen koti.
Ap
Kyllä. Ja toisaalta ihmettelen, miten tässä ohjelmassa niin usein naiset ovat sellaisia suttuisia töröhuulityrkkyjä. Tosi usein on myös jotain realitytyyppejä, jotka sitten pöyristyvät, kun deitti ei tunnistanutkaan häntä.
Tuliko kenellekkään yllätyksenä että suominainen on jalat avoinna ulkkikselle?
Osa on kivannäköisiä joo, mutta monet aivan uskomattomia idiootteja. Eivät tiedä edes yksinkertaisia (tyyliin chorizo ja camambert) juttuja ja monet myös itseään täynnä olevia selfie-tyyppejä. Töllössä vain saadakseen julkisuutta.
Aika harvoin kokkaavat omassa kodissaan
Moni noista on lainannut kaverinsa kämppää, koska asuu itse äitinsä luona. Nähty monessa jaksossa.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kenellekään yllätyksenä että yksikään nainen ei ole jalat avoinna sulle?
Suomalainen nainen rypistyy kasaan kuin rusina kun mainitseekaan heidän helposta maineesta ulkomaalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja toisaalta ihmettelen, miten tässä ohjelmassa niin usein naiset ovat sellaisia suttuisia töröhuulityrkkyjä. Tosi usein on myös jotain realitytyyppejä, jotka sitten pöyristyvät, kun deitti ei tunnistanutkaan häntä.
Tuollainen se muoti Briteissä on, varsinkin työväenluokassa.
Minusta tuossa sarjassa suurin osa miehistä ja naisista vaikuttaa kamalilta junteilta ja itseään täynnä olevilta mulkeroilta. Mutta kyllä kai niistäkin joku tykkää.
Ne "siistit ja houkuttelevan näköiset" kodit eivät muuten aina ole osallistujien omia. Jos asuu pienessä yksiössä niin ei sinne keittiöön silloin mahdu kameraryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kenellekään yllätyksenä että yksikään nainen ei ole jalat avoinna sulle?
🤭
Osaavat käyttäytyä kyllä nämä! Eivät ole mitään jöröjukkia suomalaisia..... mutta eivät kyllä mitenkään kovin hyvännäköisiä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen se muoti Briteissä on, varsinkin työväenluokassa.
Minusta tuossa sarjassa suurin osa miehistä ja naisista vaikuttaa kamalilta junteilta ja itseään täynnä olevilta mulkeroilta. Mutta kyllä kai niistäkin joku tykkää.
TOWIE, Ex on the Beach, Geordie shore jne. Same shit.
Useimmat miehet ovat ok. Mutta nuo naiset, voi luoja mitä kanoja suurin osa heistä.
Vierailija kirjoitti:
Osaavat käyttäytyä kyllä nämä! Eivät ole mitään jöröjukkia suomalaisia..... mutta eivät kyllä mitenkään kovin hyvännäköisiä minusta.
Käyttäytyä? Harva noista osaa edes veistä ja haarukkaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Osa on kivannäköisiä joo, mutta monet aivan uskomattomia idiootteja. Eivät tiedä edes yksinkertaisia (tyyliin chorizo ja camambert) juttuja ja monet myös itseään täynnä olevia selfie-tyyppejä. Töllössä vain saadakseen julkisuutta.
CamEmbert. Sellainen sivistynyt kosmopoliitti siellä sitten
Mä tykkään briteistä kun ne on niin hauskoja. Se First dates Uk on ihan paras, siinä on kaiken ikäistä porukkaa. Ei toimis toi formaatti täällä, jengi vaan näpräis puhelimia vaivaantuneina..🤭
En tiedä, ehkä olemme katsoneet eri ohjelmaa, mutta kyllä minun silmääni suurin osa on edes yrittänyt kokata itse ja kattaa pöydän ja käyttäytyä kohteliaasti ja pukeutua siististi. Tästä kun tehtäisiin suomiversio, siellä olisi miehet vaimonhakkaajapaidoissa ja kulahtaneissa farkuissa ja ruokana olisi pizzaa tai makaronia ketsupin kanssa, ruokajuomaksi maitoa ja ne läiskäistäisiin pöytään jollain nalle puh -lautasella.
Se tunne kun joku mies jää ohjelman lopussa sinkuksi ja tiedät että olisit tullut niin hyvin juttuun kyseisen miehen kanssa 🥺 Itse ihastuin tuohon papukaija-mieheen!
Millä mittarilla nuo ovat laadukkaita? Okei olen katsonut vain pari jaksoa, mutta ihan omasta kaveripiiristäkin löytyy laadukkaampia sinkkumiehiä.