Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä lehtolapsi

Luwpoo
19.07.2020 |

Paljastui. Onko muilla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on.

Vierailija
2/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on.

mietin jo eroa, mutta rakastan miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lehdossa tehty ?

Şinkkis

Vierailija
4/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eka paljastui tuoreeltaan, kun lapsen äiti oli aktiivinen. Toisen paljastumiseen meni pidempi aika, kun lapsen äiti häpesi ukkomiehen kanssa lapsen saamista ja siksi salasi lapsen.

Vierailija
5/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieppomummo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on.

mietin jo eroa, mutta rakastan miestä.

Jaa. No minulla ei ole naista, että ihan se ja sama.

Vierailija
6/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Eka paljastui tuoreeltaan, kun lapsen äiti oli aktiivinen. Toisen paljastumiseen meni pidempi aika, kun lapsen äiti häpesi ukkomiehen kanssa lapsen saamista ja siksi salasi lapsen.

Varmaan mun isästä kyse.

Hei iskä, onkos meitä lehtolapsia enemmänkin? Ootko tyytyväinen itseesi nykyisessä avioliitossasi kahden lapsesi kanssa, joista päätitkin huolehtia? Ei taida anoppisi vieläkään tietää "meistä muista".

Vierailija
7/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kyllä sinun miehesi on ainoa laatuaan.

Vierailija
8/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtolapsi 😂😂😂😂😂 Ja sun ikäsi on? 60-90v? Jos sä puhut lehtolapsesta, varmaan myös ruokoista, niin "lapsi" on nyt 40-60v 😂

Vierailija
9/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtolapsi 😂😂😂😂😂 Ja sun ikäsi on? 60-90v? Jos sä puhut lehtolapsesta, varmaan myös ruokoista, niin "lapsi" on nyt 40-60v 😂

No ootko itse joku 13v?

Vierailija
10/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tekemisissä. Hän on valintansa tehnyt, jättänyt käyttämättä ehkäisyä. Ja vielä hyljännyt ja valehdellut päälle.

Vierailija
11/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet panee vaikka paljaalla ja naiset synnyttää vaikka köyhiin oloihin isättömäksi.

Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.

Vierailija
12/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi on varmaankin lehtolapsi,vaikken nimitä sillä nimellä. Hän on rakas lapsi minulle. Isänsä on naimisissa eikä halunnut tunnustaa lasta. Kelpasi kyllä paljaalla laittaa minua. Ei siitä sen enempää. Varmasti olen yhtä syypää,kun naimisissa olevan kanssa olin. Mutta toivonkin,että ihmiset antaa kaikkien elää rauhassa.

Vierailija
13/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinenomanelämäneläjä kirjoitti:

Minun lapsi on varmaankin lehtolapsi,vaikken nimitä sillä nimellä. Hän on rakas lapsi minulle. Isänsä on naimisissa eikä halunnut tunnustaa lasta. Kelpasi kyllä paljaalla laittaa minua. Ei siitä sen enempää. Varmasti olen yhtä syypää,kun naimisissa olevan kanssa olin. Mutta toivonkin,että ihmiset antaa kaikkien elää rauhassa.

Entä sitten, kun lapsi alkaa kysellä isäänsä? Melkoisen sopan olet keittänyt.

Vierailija
14/16 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinenomanelämäneläjä kirjoitti:

Huomio! Voit vaatia oikeudessa isyyden tunnustamista. Helppo juttu. Sen kautta lapsi saisi elatustukea ja saisi myös perintöoikeuden!

Vierailija
15/16 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sanokaapa, mitä tekisitte minun asemassani? Olen itse lehtolapsi, mutta päätin, että en hae mitään virallista asemaa, enkä yritä saada perintöä, joka onkin isäni jälkeen valtava. Minua kohdellaan tuossa suvussa kuin tartuntatautia, ja olen alkanut miettiä, teinkö sittenkään järkevästi....Olisin toivonut ihmissuhdetta ja sain vain ylenkatsetta. 

Vierailija
16/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yritti salata asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi