Miehellä lehtolapsi
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on.
mietin jo eroa, mutta rakastan miestä.
On. Eka paljastui tuoreeltaan, kun lapsen äiti oli aktiivinen. Toisen paljastumiseen meni pidempi aika, kun lapsen äiti häpesi ukkomiehen kanssa lapsen saamista ja siksi salasi lapsen.
Lieppomummo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on.
mietin jo eroa, mutta rakastan miestä.
Jaa. No minulla ei ole naista, että ihan se ja sama.
Vierailija kirjoitti:
On. Eka paljastui tuoreeltaan, kun lapsen äiti oli aktiivinen. Toisen paljastumiseen meni pidempi aika, kun lapsen äiti häpesi ukkomiehen kanssa lapsen saamista ja siksi salasi lapsen.
Varmaan mun isästä kyse.
Hei iskä, onkos meitä lehtolapsia enemmänkin? Ootko tyytyväinen itseesi nykyisessä avioliitossasi kahden lapsesi kanssa, joista päätitkin huolehtia? Ei taida anoppisi vieläkään tietää "meistä muista".
Ei ole, kyllä sinun miehesi on ainoa laatuaan.
Lehtolapsi 😂😂😂😂😂 Ja sun ikäsi on? 60-90v? Jos sä puhut lehtolapsesta, varmaan myös ruokoista, niin "lapsi" on nyt 40-60v 😂
Vierailija kirjoitti:
Lehtolapsi 😂😂😂😂😂 Ja sun ikäsi on? 60-90v? Jos sä puhut lehtolapsesta, varmaan myös ruokoista, niin "lapsi" on nyt 40-60v 😂
No ootko itse joku 13v?
En olisi tekemisissä. Hän on valintansa tehnyt, jättänyt käyttämättä ehkäisyä. Ja vielä hyljännyt ja valehdellut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miehet panee vaikka paljaalla ja naiset synnyttää vaikka köyhiin oloihin isättömäksi.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Minun lapsi on varmaankin lehtolapsi,vaikken nimitä sillä nimellä. Hän on rakas lapsi minulle. Isänsä on naimisissa eikä halunnut tunnustaa lasta. Kelpasi kyllä paljaalla laittaa minua. Ei siitä sen enempää. Varmasti olen yhtä syypää,kun naimisissa olevan kanssa olin. Mutta toivonkin,että ihmiset antaa kaikkien elää rauhassa.
Onnellinenomanelämäneläjä kirjoitti:
Minun lapsi on varmaankin lehtolapsi,vaikken nimitä sillä nimellä. Hän on rakas lapsi minulle. Isänsä on naimisissa eikä halunnut tunnustaa lasta. Kelpasi kyllä paljaalla laittaa minua. Ei siitä sen enempää. Varmasti olen yhtä syypää,kun naimisissa olevan kanssa olin. Mutta toivonkin,että ihmiset antaa kaikkien elää rauhassa.
Entä sitten, kun lapsi alkaa kysellä isäänsä? Melkoisen sopan olet keittänyt.
Onnellinenomanelämäneläjä kirjoitti:
Huomio! Voit vaatia oikeudessa isyyden tunnustamista. Helppo juttu. Sen kautta lapsi saisi elatustukea ja saisi myös perintöoikeuden!
Hei, sanokaapa, mitä tekisitte minun asemassani? Olen itse lehtolapsi, mutta päätin, että en hae mitään virallista asemaa, enkä yritä saada perintöä, joka onkin isäni jälkeen valtava. Minua kohdellaan tuossa suvussa kuin tartuntatautia, ja olen alkanut miettiä, teinkö sittenkään järkevästi....Olisin toivonut ihmissuhdetta ja sain vain ylenkatsetta.
Minulla on.