Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa olla onnellinen.

Vierailija
03.06.2013 |

En tiedä miten saisin elämästäni mielekästä. Kaikki on periaatteessa kohtalaisen hyvin: minulla on opinnot loppusuoralla (tosin viivästyneet), melko toimiva parisuhde, taloudellisesti tullaan avomiehen kanssa toimeen jne.

Elämästäni kuitenkin myös puuttuu monta mielekästä asiaa. Minulla ei ole töitä, olen taloudellisesti riippuvainen miehestäni ja vanhemmistani, vastoin tahtoani. Olen perusterve, mutta kärsinyt aiemmin masennuksesta ja käynyt sen vuoksi terapiassa. Olen kuulemani mukaan ollu lapsesta saakka "hankala luonne" ja minun on vaikea ylläpitää sosiaalisia suhteita jopa läheisteni kanssa. Minulla ei ole ystäviä, ja ihmissuhteiden luominen sen kun vaikeutuu mitä vanhemmaksi tulen.

Ikää nyt vähän vajaat 30 ja elämää sikäli jäljellä vaikka kuinka paljon. Yritän koko ajan ajatella positiivisesti ja olla onnellinen siitä mitä minulla on, mutta tunnen itseni silti tarpeettomaksi, turhaksi ja olemassaoloni merkityksettömäksi. Oloni on ollut tällainen varmaan jo ihan varhaisteini-iästä asti eikä terapia ole auttanut tähän. En enää jaksa alituista itseanalyysiäkään, se on väsyttävää.

Mistä löytää iloa elämään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on jotain mistä haaveilet? Yleensä nämä haaveet ovat niitä juttuja, jotka tekevät onnelliseksi. Mitä ne sinun kohdalla ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla